Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wouter24 schreef:Rijd de vrouw van Van Manen niet tegenwoordig Amsterdam?
En er zit niemand profesioneel meer op, omdat die er niet eens op WILLEN zitten, geeft niets krijgen andere mensen ook is een kans nietwaar?
Wouter24 schreef:ja idd, maar toen Sjoukje van Kooten met hem stopte (ik dacht omdat ze zwanger was) is ie bij veel verschillende ruiters terechtgekomen maar niemand die hem zo kreeg zoals sjoukje hem had. 1 en hetzelfde als met Jet-set D, alleen Nathalie Smeets had hem goed voor elkaar alle ruiters erna...drama...
Wouter24 schreef:ja idd, en dat fokt ie ook door, niet commercieel genoeg voor sommige mensen denk ik.. jammer hoor Argentinus x Tin Rocco das toch super mooi bloed!!
sarabande schreef:Ja weet ik maar dit was van toepassing op amsterdam als voorbeeld Wat overigens wel met de A begint@!gribaldi is zwart en heeft best veel zwarte grote kinderen. Je denkt toch niet dat joop de vossen laat zien aan de aspirant dekkers die niet beter weten. Overigens zijn we pas bij de AAAAAA
Citaat:Amsterdam is super gefokt, had super cijfers en ik geloof ook erg leuke nakomelingen. Jammer dat zo'n hengst zo ondergewaardeerd wordt!
Wouter24 schreef:ja idd, maar toen Sjoukje van Kooten met hem stopte (ik dacht omdat ze zwanger was) is ie bij veel verschillende ruiters terechtgekomen maar niemand die hem zo kreeg zoals sjoukje hem had. 1 en hetzelfde als met Jet-set D, alleen Nathalie Smeets had hem goed voor elkaar alle ruiters erna...drama...
sarabande"]
Ja de hengst (amsterdam dus) is super gefokt en echt iets voor op een bloedmerrie, maar ja snel de hemel in geprezen en even snel weer afgebrand. Terwijk fokken toch denken op de lange termijn is.
[/quote]
Dacht ik ook maar zo denkt niet iedereen tegenwoordig meer.
[quote="Troef"]
Hij is vos vergeet dat niet.
[/quote]
[quote="Wouter24 schreef:ja idd, en dat fokt ie ook door, niet commercieel genoeg voor sommige mensen denk ik.. jammer hoor Argentinus x Tin Rocco das toch super mooi bloed!!
sarabande schreef:b.v. wat is een dressuurhengst. Hier zagen we al dat Ahorn dressuurpaarden op topniveau geleverd heeft.
sarabande schreef:Naar gelang we verder het alfab inkomen zullen we ook zien dat de meeste "dressuur"hengsten eigenlijk uit een springpaardenfokkrij afkomstig zijn. Van elkaar leren, was mijn item.
Troef schreef:Hij is vos vergeet dat niet.