Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dees schreef:Leuk voor jullie, ook voor de mensen directer betrokken bij Gribaldi.
Mooie hengst ook, dat wel maar eh...
Van al die berichten al gillend over hoe geweldig die Gribaldi wel niet is, word ik een beetje Gribaldi-moe....
Wil je werkelijk jonge hengsten gaan promoten, kies dan een hengst die niet al honderden zo niet duizenden merries heeft mogen bevruchten. Er is immers een hele lichting S'sjes van Ermelo gekomen...zit daar niet wat voor je tussen....?
chantal1"]Gelukkig wel!!
[quote="GribaldiFAN"][quote="chantal1 schreef:Hmm, topprestaties, dat kan je op meerdere manieren opvatten![]()
Maarre als we over elke hengst die "het" goed doet een topic gaan starten kunnen er nog erg veel komen.
fabienne"]
[quote="GribaldiFAN schreef:Het lijkt steeds beter te lukken dekhengsten uit te brengen in de hogere sport. Misschien wel omdat het beleid van trainen en dekken beter wordt gecombineerd. En zowel de eigenaar, trainer als rijder hier beter mee omgaan!
Troef schreef:Citaat:UHM tja.. en is dat negatief dan????
neen maar het is wel 20 %
Dus ze zijn er wel.
Nog niet gesproken die er thuis staan..
Hoeveel lopen er bij de KNHS.
Kun je daar achter komen?
Citaat:Niet dat er slechte zijn. Ik zal op concours eens goed opletten!
Maare als ik het weet! dan hoor je het van me!
Maare wat dacht je trouwens van al die jazz op de pavocup! Vond het niet hinderend maar het waren er wel veel! (trouwens wel weer postief dat ze zover gekomen zijn)
Zannekin schreef:Het dekgeld een beetje duurder maken zou een goeie oplossing zijn... Ideaal om het aantal te beperken en de markt in ere te houden, als er een probleem zou zijn.
Troef schreef:GribaldifanCitaat:Iedereen zegt altijd oh gribaldi zijn er al zoveel van. Ik struikel er echt niet over.
Lopen er 4 in de merrietest op dit ogenblik in DeurneCitaat:Veel fokkers hebben het klassieke massieve beeld voor ogen van de hengst van 10 jaar geleden
Citaat:EN ZE ZIJN ALLE 4 GESLAAGD!!!!!