Waarom heeft troef zich nog niet in de discussie gemengd?
Lees de onderstaande quotes.
Toen ik het woord Salami liet vallen kreeg ik heel bokt over me heen,
vooral toen ik nog verwees naar bepaalde URLS.
De mod. brak de topic af en ga zo maar verder.
Ik ben blij te zien dat in deze topic toch deze zaak aan de orde wordt gesteld.
Ga zo door.
Citaat:
Anouk schreef:Geplaatst: 19-08-02 19:02 Onderwerp:
[FA] Welke hengst bij deze Havidoff-merrie?--------------------------------------------------------------------------------
Hahaha,
een salami paard, wat een uitdrukking zeg,... En inderdaad, registratie A is niet waardeloos, maar wel onhandig voor de keuringen e.d.
Citaat:
Das ook een manier... je eigen ideale paard fokken om zelf te houden!
Maar helaas doen veel mensen dat niet, ze fokken met brandhout en als het veulen dan tegenvalt willen ze het verkopen. Wat meestal niet lukt en dan: MORA!!!
Of het veulen is ook brandhout en ze zien het niet, en vragen er een exorbitant hoog bedrag voor (voorbeel van bij ons op stal )
Joost van Gestel schreef
Citaat:
Als het resultaat goed is, dan hoef je je geen zorgen te maken. Een goed dier redt zichzelf, want er zijn genoeg mensen die kwaliteit kunnen onderscheiden van "rommel".
Voor wat duur versus goedkoop betreft: duur is het pas als je 500 Euro dekgeld betaalt en het veulen niet aan de straatstenen kwijt krijgt. Goed, als je van veulenbiefstuk houdt is dat misschien iets anders, maar ik heb niet de indruk dat zovelen dat doen. Wie onkruid zaait, zal onkruid oogsten..