Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
josine schreef:kij dat bedoel ik nu vinden jullie het gek dat er geen balony mensen reageren niks dan negatieve opmerkingen als jullie dat eens achterwege lieten konden mensen met een balony nakomeling ook eens reageren maar tegen jullie kan geen mens op. ik heb een balony nakomeling en ja hij heeft twee witte sokken achter en ja zijn voorpluk is niet groot maar zijn karakter is super en voor mij is hij mijn grote bink dus dit even moest ik kwijt ok groetjes josine.
Zilva schreef:viv77 schreef:Vind Balony ook niet je van het moet ik zeggen.,Karant vind ik ook meer. ben zelf weg van Hermanssen maar die zal wel te stevig gebouwd zijn?
Ik vind Balony ook niet super.
Hermanssen <3
Hem wil ik wel voor m'n pony. Maar hij staat helemaal in Brabant.
Van woonplaats dan
. En andere mensen ook, al zijn dat dan misschien negatieve.Zilva schreef:Zullen we even ruilenVan woonplaats dan
josine schreef:hoi even snel een antwoordje ik weet nl niet hoe ik de fotos van zwier erop krijg maar hij staat al erop bij het topic over balony nakomelingen heeft miss bambie er voor me opgezet ben niet zo goed met een computer ben al blij dat ik antwoord kan geven groetjes josine.
fjordnina schreef:. Hij heeft trouwens M2 gelopen.
Verafjord schreef:josine schreef:hoi even snel een antwoordje ik weet nl niet hoe ik de fotos van zwier erop krijg maar hij staat al erop bij het topic over balony nakomelingen heeft miss bambie er voor me opgezet ben niet zo goed met een computer ben al blij dat ik antwoord kan geven groetjes josine.
Ik zal eens kijken of ik hier nog foto's van Zwier heb, dan zet ik ze er wel op, maar niet meer vannacht, ik ga nu lekker naar mijn bedje toe
Sjolvir schreef:fjordnina schreef:. Hij heeft trouwens M2 gelopen.
Is natuurlijk fantastisch, maar wat een paard gelopen heeft
zegt niet perse iets over zijn gangen...
(wel over zijn werkwilligheid)
In het fjorden boekje van de hengsten staan de cijfers
die een hengst heeft gekregen voor bijvoorbeeld zijn gangwerk..
Dat zou ik voor gangen eerder aanhouden dan Z of M lopen..

ayhno schreef:mijn merrie is nu drachtig van Balony