Laat je haar wel scannen of niet?
Wel laten weten hier he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of vind je dat niet erg? Thirsa_ schreef:Ik ben benieuwd of je merrie drachtig is.
Laat je haar wel scannen of niet?
Wel laten weten hier he?
QueenE schreef:ik zou het niet erg vindenDat vroeg ik me ook al af toen ik Stan op Dunla zag springen![]()
Nu maar hopen dat er niks in zitOf vind je dat niet erg?
Myrdal schreef:Dit klopt niet helemaal. Een gecastreerde ruin is nog zo'n 6 weken vruchtbaar. Zou dus maar goed opletten of je merrie weer hengstig wordt en anders even laten scannen door de DA.
JoyCiej007 schreef:Op de één of andere vage wijze beschikt de net gecastreerde hengst toch nog een aantal weken over het vermogen om nog vruchtbaar te zijn... denk dat er dan toch nog aantal zaadcellen 'achterblijven', die dus de boosdoeners kunnen zijn
.
).Dribbelkont schreef:QueenE schreef:ik zou het niet erg vindenDat vroeg ik me ook al af toen ik Stan op Dunla zag springen![]()
Nu maar hopen dat er niks in zitOf vind je dat niet erg?
Snackie schreef:zoiezo vind ik het niet heel verstandig om een ruin en een merri ebij elkaar te zetten
ellepel schreef:wel cool.want tinker x haflinger geeft hele leuke veulens![]()
en klopt, tot 6 weken na het castreren zijn ze nog vruchtbaar,dus dikke kans dat ze drachtig is