LiSETT schreef:Hoi
Mijn haflinger heeft lange blonde manen maar eigenlijk moet je die manen gewoon los laten en niet vlechten want dan breken ze af.
en waarom worden ze bij mijn verzorghaflingers alleen maar langer en dikker door het vlechten?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LiSETT schreef:Hoi
Mijn haflinger heeft lange blonde manen maar eigenlijk moet je die manen gewoon los laten en niet vlechten want dan breken ze af.
ladylay schreef:klopt, had ik ook, heb het een jaar gebruikt, op het laatst elke week, geloof me meid, op den duur gaan de haren snel afbreken....
ik kom er net pas achter, mensen ehbben het niet door, mar het is heel slecht voor de haren, het gaat heel geleidelijkover een lange tijd....

Oliver schreef:ladylay schreef:klopt, had ik ook, heb het een jaar gebruikt, op het laatst elke week, geloof me meid, op den duur gaan de haren snel afbreken....
ik kom er net pas achter, mensen ehbben het niet door, mar het is heel slecht voor de haren, het gaat heel geleidelijkover een lange tijd....
Misschien heb je de manen en staart wel te veel geborsteld enz.
Ik zelf zweer echt bij Cowboy magic serum, dat is echt fantastisch spul!
karin_gracia schreef:Mijn andere haflingers hebben trouwens wel er lange gezonde bijna onbreekbare manen, waar dit allemaal wel werkt, dus die gaan er zeker niet af

). En verder gewoon hopen dat de manen langer worden, want dat kun je toch niet beinvloeden.