Zachte mamen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re: Zachte mamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:16

Je kan ze een keertje wassen met Andrélon en dan "Glad en Steil", daarna daar ook de créme spoeling van en dan goed uitspoelen en als het nog nat is lekker veel anti-klit in spuiten, dan worden ze heerlijk zacht!

groetjes evelien

Lisa15

Re: Zachte manen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 16:52

Heel erg bedankt voor jullie reacties Haha! ,
Ik heb ze nu al een stuk schoner en zachter gekregen..
Heb 2 shampoo's gebruikt, en daarna anti-klit erin gedaan..
toen heb ik de manen ingevlochten..
en later waren ze droog. en kon ik heel gemakkelijk alle dreads eruit halen Haha!
Ze zijn nu super zaaaachttt Schijnheilig

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:31

cowboy magic is lang niet in alle ruiterzaken te verkrijgen. ik haal het meestal bij arthur's westernstore in vorstenbosch (NB) maar volgens mij kun je het ook bij www.paardrogist.nl bestellen, succes. ik gebruik het spul ook altijd, werkt voortreffelijk!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:34

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:45

"cowboy magic" is dat een spray of een gel ?

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:49

Je kunt er ook baby olie in doen.
De eerste dag is alles een beetje vet (je moet er ook echt niet te veel in doen) maar de volgende dag hebben ze heel zachte maantjes

soyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 08:30

cowboy magis is een tube.Je doet wat op je hand en verdeel dit ook op je hand.Daarna ga je met je vingers door de manen of staart en blijft dit doen totdat alles van je hand af is.Je moet niet teveel gebruiken want dan word het vet.Ik koop zelf alles via internet en in het groot zodat de cowboy magic dan niet zo duur is.Ik verkocht het ook op mijn oude stal voor 10,50 per tube.In de winkel kost het al gauw 13,50.Maar als je zelf via internet dit wil bestellen dan komen er wel verzendkosten bij en dan word het nog duur,dus misschien een tip om met mede stalgenoten een bestelling te plaatsen.De site waar ik het altijd koop is uhg-shop.nl

Roxatte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:30

OK, bedankt voor de info. Ik heb het nu ook besteld bij uhg-shop.nl en ben benieuwd of het echt zo goed werkt.....