Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zannekin schreef:Wat betreft het enten: het is een teken van deze welvaartsstaat. Mensen in de ontwikkelingslanden smachten naar vaccins voor hun kinderen. Daar zou heel wat kindersterfte opgelost kunnen worden met vaccins.
.Brennie schreef:Ik heb een paard gekend die blijkbaar nooit goed is ontwormd, die als gevolg daarvan blijvend letsel heeft opgelopen aan de darmen en daardoor altijd aan de diarree is. Dus ik voorkom liever die akelige beestjes!
sarabande schreef:Of zoals mijn moeder zei als we ons bordje niet leeg aten in de oorlog zouden we er blij mee geweest zijn en later de kindertjes in Biafra snakken ernaar.
Totale onzin opmerking in de context van dit topic.
sarabande schreef:Die weten altijd een heleboel sites en linken te vinden om hun knieperigheid goed te spreken, zelfs te verheffen.
.
sarabande schreef:Niet alle mensen zijn modieus tegen enten, er zijn ook mensen die doorfokken zonder er geld voor uit te willen geven
. (ik ben trouwens niet gestart met de vergelijking naar mensen door te trekken.)
). Ik kan zeggen dat ik er nog nooit niks van gevoeld heb. Alleen paarden met erge wormbesmettingen reageren op plots afsterven van wormen. Mocht ik grazen zou ik het zeker een paar keer per jaar willen
.Zannekin schreef:[Bijna vergeten, ik heb me ook een 2tal maand geleden nog opnieuw laten vaccineren tegen polio difterie en tetanos ivm een reis naar een land waar dat voorkomt. Dat heb ik wel een dag of 2 gevoeld maar ik zou het er niet voor gelaten hebben.