Ik heb ook een ijsje: Þómas frá Tvíburi. Bij ons op stal staat ook Lagsi frá Góðuskapi. Deze twee kleine kleutertjes spelen de hele dag samen!
Bij Horses on Ice zal ik zeker van de partij zijn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Glossi schreef:Hey Welkom!!! Ik ken Fylkir wel die reed altijd met Clemens bij ons in de IJslanderles.
Hij heeft Fylkir aan jullie verkocht. Heb je ook wel gezien bij de Heiloo wedstrijd. Leuk stel zijn jullie 2![]()
Ik leende die schoenen van Esther toen omdat ik mijn schoenen was vergeten, mis dat je nog weet wie ik ben
dat je hier nog mensen tegenkomt die je kent 
love_fylkir_ schreef:Glossi schreef:Hey Welkom!!! Ik ken Fylkir wel die reed altijd met Clemens bij ons in de IJslanderles.
Hij heeft Fylkir aan jullie verkocht. Heb je ook wel gezien bij de Heiloo wedstrijd. Leuk stel zijn jullie 2![]()
Ik leende die schoenen van Esther toen omdat ik mijn schoenen was vergeten, mis dat je nog weet wie ik ben
oja dat weet ik nog cooldat je hier nog mensen tegenkomt die je kent

Yinari schreef:Ik heb er ook eentje. Jari frá Ilper skák en hij is nu 8 jaar. Horses on Ice is fantastisch, maar ik ga dit jaar naar de Equitanabeurs en dat valt in hetzelfde weekend (helaashelaas). Dit is Jari
http://moerstaal.nl/homepage/show/1190143.jpg

. Ik vind het ook wel een knapperd eerlijk gezegd, maar het belangrijkst is natuurlijk zijn IJslands Vuur en knuffelgehalte. Heb jij al foto's van je paardjes geplaatst of kijk ik er nu overheen?? 

gaska schreef:Ik heb ook een IJslander! Foto's in mijn profiel.
Ik ken Fylkir ook wel van de ijslanderles.. Ik ging altijd met mijn zus(Glossi) mee naar de les om te kijken. (toen had ik nog geen paard)
Fylkir is een leuk en lief paard!
love_fylkir_ schreef:gaska schreef:Ik heb ook een IJslander! Foto's in mijn profiel.
Ik ken Fylkir ook wel van de ijslanderles.. Ik ging altijd met mijn zus(Glossi) mee naar de les om te kijken. (toen had ik nog geen paard)
Fylkir is een leuk en lief paard!
Weten jullie hoe het toen zat met zijn tölt ik ben op het moment heel hard aan het oefennen met spieren sterker te maken en zo onder begelijding maar ik vroeg me af hoe het vroeger ging ?

Röskur, 18,5, ruin, wildkleur bruin. http://punkyfox-design.com/photos/IMG_3874.jpg Op een van de weinige vorst-ochtenden deze winter... 

dus toen Sanne er op ging tölte he gewoon weg . Oke want nu heeft hij het al zoooo zwaar als ik drie tot 6 pasjes probeer te maken . Ik wilde dit weten omdat ik nu dus die spieren aan het versterken ben. Ik wilde is weten of die spieren het wel ooit gedaan hebben .i.v.m. esther zij dat zijn moeder een drieganger was dus ik dacht messchien heeft hij het nooit goed gedaan .Maar tölte hij toen al goed/normaal dus zonder veel te veel zijn hoofd omhoog en heel diagonaal lopen

die manen prachtig 

Citaat:Oke, dankje voor de infodus toen Sanne er op ging tölte he gewoon weg . Oke want nu heeft hij het al zoooo zwaar als ik drie tot 6 pasjes probeer te maken . Ik wilde dit weten omdat ik nu dus die spieren aan het versterken ben. Ik wilde is weten of die spieren het wel ooit gedaan hebben .i.v.m. esther zij dat zijn moeder een drieganger was dus ik dacht messchien heeft hij het nooit goed gedaan .Maar tölte hij toen al goed/normaal dus zonder veel te veel zijn hoofd omhoog en heel diagonaal lopen
maar ik heb hier al heeel veel aan dus heel erg bedankt
Echt een leukert issie! En met springen zette hij altijd met 4 benen af en lande ook weer met 4 benen. Ooehh wat hebben wij gelachen om Fylkir! Fylkir zijn moeder ken ik niet, zijn paps was wel een goeie tolter. De vader van Fylkir is Muska haar opa! (de wildkleur zwarte uit mijn profiel)