ijslanders !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sientje

Re: ijslanders !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:31

Hoi!
Ik heb ook een ijsje: Þómas frá Tvíburi. Bij ons op stal staat ook Lagsi frá Góðuskapi. Deze twee kleine kleutertjes spelen de hele dag samen!
Bij Horses on Ice zal ik zeker van de partij zijn! Lachen

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:32

Ooh jah, voor foto's van onse paardjes kun je in mijn profiel spieken Vork

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:36

Hihi.. was ik ook vergeten.. heb ook fotootjes in m'n profiel staan..

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:38

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 17:15

Glossi schreef:
Hey Welkom!!! Ik ken Fylkir wel die reed altijd met Clemens bij ons in de IJslanderles.
Hij heeft Fylkir aan jullie verkocht. Heb je ook wel gezien bij de Heiloo wedstrijd. Leuk stel zijn jullie 2 Haha!
Ik leende die schoenen van Esther toen omdat ik mijn schoenen was vergeten, mis dat je nog weet wie ik ben Tong uitsteken

oja dat weet ik nog cool Cool dat je hier nog mensen tegenkomt die je kent

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 17:29

love_fylkir_ schreef:
Glossi schreef:
Hey Welkom!!! Ik ken Fylkir wel die reed altijd met Clemens bij ons in de IJslanderles.
Hij heeft Fylkir aan jullie verkocht. Heb je ook wel gezien bij de Heiloo wedstrijd. Leuk stel zijn jullie 2 Haha!
Ik leende die schoenen van Esther toen omdat ik mijn schoenen was vergeten, mis dat je nog weet wie ik ben Tong uitsteken

oja dat weet ik nog cool Cool dat je hier nog mensen tegenkomt die je kent

en trouwens leuk die site i n zwart wit

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:35

Ik heb er ook eentje. Jari frá Ilper skák en hij is nu 8 jaar. Horses on Ice is fantastisch, maar ik ga dit jaar naar de Equitanabeurs en dat valt in hetzelfde weekend (helaashelaas). Dit is Jari
http://moerstaal.nl/homepage/show/1190143.jpg

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:38

Yinari schreef:
Ik heb er ook eentje. Jari frá Ilper skák en hij is nu 8 jaar. Horses on Ice is fantastisch, maar ik ga dit jaar naar de Equitanabeurs en dat valt in hetzelfde weekend (helaashelaas). Dit is Jari
http://moerstaal.nl/homepage/show/1190143.jpg

Wat een fantastisch paard!! Kwijl

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:02

Hihi, dank je wel Lachen. Ik vind het ook wel een knapperd eerlijk gezegd, maar het belangrijkst is natuurlijk zijn IJslands Vuur en knuffelgehalte. Heb jij al foto's van je paardjes geplaatst of kijk ik er nu overheen??

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:03

Ja, ik heb al foto's geplaatst. Haha!

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:12

Ik heb ook een IJslander! Foto's in mijn profiel.
Ik ken Fylkir ook wel van de ijslanderles.. Ik ging altijd met mijn zus(Glossi) mee naar de les om te kijken. (toen had ik nog geen paard)
Fylkir is een leuk en lief paard! Haha!

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 21:05

gaska schreef:
Ik ken Fylkir ook wel van de ijslanderles.. Ik ging altijd met mijn zus(Glossi) mee naar de les om te kijken. (toen had ik nog geen paard)

Weten jullie hoe het toen zat met zijn tölt ik ben op het moment heel hard aan het oefennen met spieren sterker te maken en zo onder begelijding maar ik vroeg me af hoe het vroeger ging ?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:25

love_fylkir_ schreef:
gaska schreef:

Weten jullie hoe het toen zat met zijn tölt ik ben op het moment heel hard aan het oefennen met spieren sterker te maken en zo onder begelijding maar ik vroeg me af hoe het vroeger ging ?

Ik weet niet, Clemens zei altijd dat hij moeilijk tolte. Maar of het aan Clemens of het paard lag weet ik niet.
We hebben toen wel een keer geruilt, en ging hij op een paard van Sanne (natuurtolter) en Sanne op Fylkir.
Sanne tolte zo aan de losse teugel weg dus Fylkir tolte bij haar wel heeeeel makkelijk weg. Maar Fylkir heeft volgens mij
wel een hele poos stilgestaan toen jullie hem kochte. Dus mischien was zijn bespiering toen ook wel verdwenen dat hij
er moeite mee had.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:17

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 07:15

Oh, wat een mooie bevroren maantjes, en een lief hoofdje. Leuk!

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 07:54

Weten jullie hoe het toen zat met zijn tölt ik ben op het moment heel hard aan het oefennen met spieren sterker te maken en zo onder begelijding maar ik vroeg me af hoe het vroeger ging ?[/quote]

Ik weet niet, Clemens zei altijd dat hij moeilijk tolte. Maar of het aan Clemens of het paard lag weet ik niet.
We hebben toen wel een keer geruilt, en ging hij op een paard van Sanne (natuurtolter) en Sanne op Fylkir.
Sanne tolte zo aan de losse teugel weg dus Fylkir tolte bij haar wel heeeeel makkelijk weg. Maar Fylkir heeft volgens mij
wel een hele poos stilgestaan toen jullie hem kochte. Dus mischien was zijn bespiering toen ook wel verdwenen dat hij
er moeite mee had.[/quote]

Oke, dankje voor de info Haha! dus toen Sanne er op ging tölte he gewoon weg . Oke want nu heeft hij het al zoooo zwaar als ik drie tot 6 pasjes probeer te maken . Ik wilde dit weten omdat ik nu dus die spieren aan het versterken ben. Ik wilde is weten of die spieren het wel ooit gedaan hebben .i.v.m. esther zij dat zijn moeder een drieganger was dus ik dacht messchien heeft hij het nooit goed gedaan .Maar tölte hij toen al goed/normaal dus zonder veel te veel zijn hoofd omhoog en heel diagonaal lopen

maar ik heb hier al heeel veel aan dus heel erg bedankt Knipoog

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 07:55

roskur wat heb jij een mooi paard zeg Knipoog die manen prachtig

BleikjA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:36

Ik heb ook 2 ijslanders. Bleikja en Æsa. Foto's staan in mn profiel en op mn site. Lachen

Ik ga misschien naar HOI, maar dat weet ik nog niet zeker Lachen

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 17:00

Wat een leuke foto's er zitten mooie bij joh echt dat galoperen in de wij en die foto's van die ogen vind ze erg mooi

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:25

ola,

ik heb ook een ijslander, Odinn een zwartbonte ruin van 4 jaar en 9 maanden. Kijk maar in mijn profiel en avatar voor foto's. We zijn hem nu aan het inrijden en hij is geweldig...

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 19:49

Citaat:
Oke, dankje voor de info Haha! dus toen Sanne er op ging tölte he gewoon weg . Oke want nu heeft hij het al zoooo zwaar als ik drie tot 6 pasjes probeer te maken . Ik wilde dit weten omdat ik nu dus die spieren aan het versterken ben. Ik wilde is weten of die spieren het wel ooit gedaan hebben .i.v.m. esther zij dat zijn moeder een drieganger was dus ik dacht messchien heeft hij het nooit goed gedaan .Maar tölte hij toen al goed/normaal dus zonder veel te veel zijn hoofd omhoog en heel diagonaal lopen

maar ik heb hier al heeel veel aan dus heel erg bedankt Knipoog

Ja die Sanne tolte er zo mee weg. Fylkir had zijn hoofd nooit te hoog, gewoon precies goed zeg maar. Soms zette hij zijn onderhals in het begin iets uit maar als hij dan een stuk getolt had had hij dat niet meer. Ik vond het altijd een erg leuk paard en zijn tolt vond ik cool Vork Echt een leukert issie! En met springen zette hij altijd met 4 benen af en lande ook weer met 4 benen. Ooehh wat hebben wij gelachen om Fylkir! Fylkir zijn moeder ken ik niet, zijn paps was wel een goeie tolter. De vader van Fylkir is Muska haar opa! (de wildkleur zwarte uit mijn profiel)

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 19:54

Ikrij op de ijslander van mijn moeder, foto zal ik zo plaatsen.
Is er hier iemand die volgende week naar de Midgart gaat?
En gaat er hier iemand naar het kamp van de Breideblik in de meivakantie? Knipoog

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:07

de ijslander van mijn moeder,
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UHT3NAKU
Ik ga trouwens ook naar horses on ice, ik hoorde dat het mischien niet door ging omdat er te weinig plaatsen waren verkocht ofzo..

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:27

hey, .. je bedoel de wedstrijd van hestagaman... ? 25 maart.

ik ga waarscheinlijk mee rijden in de behendigheid...

ik heb dus ook een ijslander...5 jaar... hrappur fra skjalaritara.

en op horse on ice ben ik er ook ...
NORALY_TJE dat is al weer uit de wereld het gaat zeker door, met meer bekende buitelandse ruiters

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:35

Ik heb sinds vandaag twee verzorgijslanders, maar kan er niet op rijden want ze zijjn nog jong Lachen