Schiet mij maar lek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Schiet mij maar lek
PaolaPromise schreef:En die is dus gekozen omdat hij lekker dichtbij staat???Schiet mij maar lek
en vererft dit vaak door. sherif schreef:PaolaPromise schreef:En die is dus gekozen omdat hij lekker dichtbij staat???Schiet mij maar lek
of het dekgeld is lekker laag
Zahlina schreef:Zolang de eigenaar niet actief is op bokt en zich niet geroepen voelt waarom hij/zij voor een hengst kies, een hengst waarvan wij niet weten welke het is, kunnen we wel blijven gissen....
Zahlina schreef:Ik denk dat er ondertussen meer dan voldoende gespeculeerd is in dit topic.
Ben blij dat we bij de arabieren een aantal helderziende hebben die weten waarom mensen voor een bepaalde combinatie kiezen (lokatie en geld is dus het belangrijkste in NL, fijn dat er voor me wordt gedacht).
Ruimte voor een discussie houden jullie ook niet open omdat je met vooroordelen je eigen denken zo beperkt en ook de mogelijkheden voor de andere partij erg beperkt maakt.
Zolang de eigenaar niet actief is op bokt en zich niet geroepen voelt waarom hij/zij voor een hengst kies, een hengst waarvan wij niet weten welke het is, kunnen we wel blijven gissen....
Graag ontopic blijven. Voor speculaties is hier geen plaats.
Malibu_ schreef:De ene merrie is volbloed arabisch, en de andere merrie is een egyptische arabier
bterlaan schreef:Dat is dus paardenprodcutie en heeft met fokken helemaal niets te maken. Zet er maar een hengst op, het dondert niet, wat eruit komt. Ik kan me hierover opwinden, want die veulens moeten toch ook een kans hebben op een redelijk leven. Als iemand twee merries heeft en die laat dekken zonder zelfs maar de stamboom na te kijken en te informeren ,wat de hengst al voor nakomelingen heeft, en te kijken of hij bij de merries past en ze kan verbeteren, is in mijn ogen echt helemaal verkeerd bezig. Ongelooflijk!
[/quote]
[/quote]
Wij proberen het gewoon, ons gevoel zegt dat het wel goed zit
ArabianRanch schreef:Of een hengst een premie heeft, is voor ons totaal niet van belang.
Hier kijken wij geen eens naar. Dit jaar dekken wij ook met een hengst, waar bijna niemand het bestaan nog van af weet, hij heeft wel hele goede bloedlijnen, heerlijk type, kan showen als geen ander en heeft daarbij een heel prettig karakter, maar geen premie, hij is ook nog te jong. (wel zal hij dit jaar voorgesteld worden in Duitsland)Wij proberen het gewoon, ons gevoel zegt dat het wel goed zit