Duitse hengst Cockpit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

besita

Re: Duitse hengst Cockpit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:01

Wilawander schreef:
Er wordt overigens wel veel mee gedekt door Duitsers en in Amerika schijnen ze er ook weg van te zijn. Ik wilde een jaar geleden een merrie door hem laten dekken en toen vertelde Tanja Befard van Tannenhof me dat. (overigens niet door gegaan om medische redenen)

ken jij een station die zijn hengsten niet promoot dan ?
iedereen kan zeggen dat ze er in Amerika weg van zijn ...kan je toch niet achterhalen Slapen

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:51

Door informeren kan je wel een hoop achterhalen. Als de promotie dan niet klopt sta je er gekleurd op..... is denk ik niet verstandig en wordt denk ik dan ook minder snel gedaan.

Dol2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 23:55

Hoi iedereen

Bedankt voor de info, maar ik heb besloten dat ik toch maar niet met Cockpit ga fokken!

Ik vind het risico een beetje te groot, aangezien zijn eerste veulens nu 9 jaar zouden moete zijn en je ze nergens in de sport terugziet!!!

Daarom gaat mijn keuze dit jaar uit naar een jonge hengst vol potentieel, uitzonderlijke kwaliteiten.

Tis zijn eerste jaargang, dus je weet niet wat hij gaat doorfokken, maar de lijn ziet er al zeer goed uit, de ideal hengst voor mijn kleine volbloedmerrietje Lachen

Het is First Dance geworden van hengststation Jens Meyer.

Groetjes