Dat zijn vraagprijzen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sammie_44 schreef:Meer dan 100 euro vind ik die pony's ook niet waard.. Hoeveel van die doelloze beestjes lopen wel niet rond alleen al hier in Nederland..?
Hoezo wil je een shetlander?
Leiniej schreef:sammie_44 schreef:Meer dan 100 euro vind ik die pony's ook niet waard.. Hoeveel van die doelloze beestjes lopen wel niet rond alleen al hier in Nederland..?
Wat een rotmens ben jij!
Gatverdamme.
Doelloos? Vind je honden ook doelloos ofzo?
Met shetlanders kun je heel erg veel, en veel mensen vinden echt hun beste vriend in een shetje.
Leuk toch? Waarom misgun je mensen dit door deze doelloze opmerkingen..bah!
sammie_44 schreef:Meer dan 100 euro vind ik die pony's ook niet waard.. Hoeveel van die doelloze beestjes lopen wel niet rond alleen al hier in Nederland..?
sammie_44 schreef:Ik zeg niet dat je er niets mee doet, maar ze hebben geen enkel nut hier meer in Nederland, als grasmaaier misschien en soms als gezelschapspony..
Haha, laten jullie je toch niet zo opfokken door mijn reactie.. Poeh hej
sammie_44 schreef:Ik zeg niet dat je er niets mee doet, maar ze hebben geen enkel nut hier meer in Nederland, als grasmaaier misschien en soms als gezelschapspony..

Achter de kleine pony aan! sammie_44 schreef:Ik zeg niet dat je er niets mee doet, maar ze hebben geen enkel nut hier meer in Nederland, als grasmaaier misschien en soms als gezelschapspony..

Ik vrouw van 29 heb samen met mijn zoon een shet.Schat van een beest loopt voor de kar en onder het zadel.Voor mij is hij net zo veel als een groot paard en behandel hem ook zo!Gaat om de 2 maanden naar de hoefsmit krijgt netjes zijn entingen en staat nu geschoren in zijn stal met een warme deken.