longeersibgel voor kleine shet, waar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: longeersibgel voor kleine shet, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:34

Ik heb Maaik al gePB't, zij heeft er 1 met heel veel ringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 14:48

bedankt allemaal voor de reacties

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 09:47

ik heb een singel met heel veel ringen bij agradi gekocht, deze had ik voor mijn paard gekocht en daar zit een losse (buik)singel(je kan hem dus aan 2 kanten losmaken) aan dus hier kan je elke andere maat (buik) singel aan zetten. deze singel ligt dus op mijn kwpn van 1.63 en op mijn mini shet van 80 cm. bij mijn shet doe ik gewoon zijn zadelsingeltje aan de longeersingel. dit singeltje is wel ingekort want anders paste die ook niet op zijn zadel. ik heb er geen foto van maar het past goed bij beide paarden. ik weet niet wat de singel kosten maar als je op agradi kijkt staat het. suc6 met zoeken naar een geschikt singeltje

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:55

ik heb er een met veel ringen, maat shet, is zelfs te klein voor dikke grote shetters, maar ik heb hem ooit op een evenement gekocht bij een duits kraampje, misschien kun je wat duitse sites af? ik krijg wekelijks pm's met de vraag waar ik hem vandaan heb haha Knipoog maar hier in NL heb ik ze ook nog niet gezien..

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 21:07

Ik heb de mijne laten inkorten bij de schoenmaker. Voor 15 euro had ik een dekensingel op maat.

mariska12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:38

ik heb er 1 via marktplaats ooit gekocht Knipoog

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:54

Ik heb een fijn adresje op ebay gevonden. Dit is een hele vriendelijke mevrouw met goede adviezen. Heb bij haar een vliegenmasker met oren in maat shet gevonden. Die was al haast te klein en ze had zelfs nog kleinere. Dit is het adres van haar shop daar staat ook een longeersingel op (ze woont wel in amerika)
http://stores.ebay.nl/FOR-MINIS-ONLY-Mi ... idZ2QQtZkm

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:21

deedee19 schreef:
Ik heb een fijn adresje op ebay gevonden. Dit is een hele vriendelijke mevrouw met goede adviezen. Heb bij haar een vliegenmasker met oren in maat shet gevonden. Die was al haast te klein en ze had zelfs nog kleinere. Dit is het adres van haar shop daar staat ook een longeersingel op (ze woont wel in amerika)
http://stores.ebay.nl/FOR-MINIS-ONLY-Mi ... idZ2QQtZkm

wat zijn de verzendkosten van daar naar hier /

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:43

Ligt aan het product. Niet weinig iig. Ik meende dat ik toen iets van 10 euro kwijt was. Maar ik wilde dan ook perse een vliegenmasker met oren in maat shet en die kon ik nergens vinden. Ik heb haar gewoon gemaild gezegd hoe groot mijn shetter was en toen zei ze dat ik de grootste maat nodig had. En dit klopte inderdaad. Kreeg ook een leuk boekje en een hoevenkrabber bij verzending. Ik had het toen buiten Ebay om gedaan omdat ze de maat die ik nodig had niet op Ebay had staan.

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:57

Ik zoek er ook een, maar mijn shet is 95cm en heeft buikomvang 125.
Welke zal hij passen?