Verzameltopic Filpjes!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Borisje

Re: Verzameltopic Filpjes!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 18:57

Ik zei toch: We houden erover op!
Stop dan ook a.u.b, ik weet het nu wel!

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:09

Nou ik zou je filmpjes er maar weer afhalen want ben bang dat je hiermee heel bokt over je heen krijgt(en te recht Bloos) Dit kan echt niet wat jullie hier met die pony's doen! Toen ik de filmpjes zag moest ik gewoon bijna huilen zo zielig vond ik het. Toen ik bij het filmpje kwam waar jullie met z'n tweeen op 1 pony zitten heb ik het zelfgs weg geklikt want ik had echt geen zin om daar nog langer naar te kijken. En als je het zo zielig vind mag ik vragen waarom je het hier dan neerzet?

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:12

Éigenlijk, om te kijken hoe bokt reageerde.
Maar ook omdat de filmpjes best wel mooi gemaakt zijn, ondanks de lengte van de ruiter.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:16

DeEiken schreef:
Maar ook omdat de filmpjes best wel mooi gemaakt zijn, ondanks de lengte van de ruiter.

Daarnet zeg je dat je geen commentaar wilt, en nu zeg je dat je wou zien hoe bokt reageerd??? Blond Verward Gestoord Frusty Ziek Rolleyes Nors opkijken Hamer
je spreekt jezelf nu wel ERG tegen meid!

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:18

Ja, maar ik wist toch dat ik toch wél commetaar zou krijgen, maar om nou 10 pagina's vol commetaar te krijgen vond ik een beetje overdreven.
Dus maar gezegt dat ik geen commetaar wil, dan zijn er altijd nog een paar die wel commetaar geven Knipoog

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:18

Maar laten we er nu over ophouden, oke?

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:31

vind het echt niet normaal..! die pony's zijn echt niet gelukkig hoor...! jeetje.! echt heel erg..
maarja zal er maar over ophouden...

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:34

nauja, jij je zin, ik hou erover op, maar ik hoop dat je beseft dat dit een erge vorm van dierenmishandeling is, en je ponys zijn waarschijnlijk veel gelukkiger als salami dan bij jou

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 20:29

er is al veel gezegd erover...ben wel blij dat je inziet dat dit dus écht niet kan!

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 20:35

@ Shanna nou wat maakt dat uit ik mag toch wel zeggen dat ik het een leuk filmpje vind ik, dat andere er een probleem van maken. het maakt mij ook niet zo veel uit dat ze te lang is oke het is miss niet al te goed maar anders zou dat ponytje ook niet zo springen denk ik en zou hij zijn pootjes echt niet optillen om er overheen te springen.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 20:43

tis trouwens niet aanvallend bedoelt. maar voor iedereen kunnen we weer tot ontoppic komen we weten dat heel bokt hier niet van houd maar na de zoveelste discusie er over weten we dat ook wel ongeveer. ik vind ook de opzet van het toppic ook wel leuk maar wel jammer dat er zo wijnig ontoppic gepraat word.

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 20:55

floorsil schreef:
@ Shanna nou wat maakt dat uit ik mag toch wel zeggen dat ik het een leuk filmpje vind ik, dat andere er een probleem van maken. het maakt mij ook niet zo veel uit dat ze te lang is oke het is miss niet al te goed maar anders zou dat ponytje ook niet zo springen denk ik en zou hij zijn pootjes echt niet optillen om er overheen te springen.

hahahaha, mag ik hier om lachen? Nagelbijten / Gniffelen
als jij over een hindernis word GESCHOPT ga je denk ik ook wel hoor! ach zoals er al werd gezegt zijn deze pony's beter af bij manege stegeman.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 21:06

DeEiken schreef:

Als jij deze reacties wilt uitlokken, dan los ik het simpel op Lachen

Slotje, en er mag geen nieuw topic geopend worden.