[EHK] Hengst voor Ferro merrie.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: [EHK] Hengst voor Ferro merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:52

youngster schreef:
Met jouw lijstje zou ik denk ik wel een stap richting Tango durven te maken Lachen
Jazz x Contango
Vind ik een hele goede suggestie. Ja

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 15:04

Ik zou juist voor een wat jongere hengst gaan. Jazz en crack zijn er al zoveel van/ Je kunt wel van dit bloed gebruik maken maar voor de verversing is het misschien ook een goed idee om deze dan pas in de 2de generatie te hebben. Riverman vind ik iddd een erg leuke combie met jou paard. Kun je de gebr. van Manen niet nog een keer om advies vragen?

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 21:31

Joycie:
Jazz en Krack c is er al inderdaad veel, eerst wilde ik dat ook niet (wegens bloedspreiding) maar tís niet voor niks dat ze veel gebruikt worden, ze vererven gewoon erg goed.
Eigenlijk zou ik mijn paard het liefst weer bij van Manen laten insemineren, ze hebben mij de vorige keer echt super geholpen, maar de hengstenkeuze is daar beperkt en het is ook niet heel dicht bij voor mij, maar als ze een leuke hengst hebben die past zal ik er zeker weer heen gaan.

muis_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 07:21

wat ik een mooie hengst vind is expensive hij staat op stal hoogwoud (www.manegestalhoogwoud.nl) hij heeft echt super gangen heeft echt spring en dressuur talent en niveau 3 uit mijn hooft ze zijn hem nu in de sport aan het uitbrengen en hij ziet er trouwens veel mooier uit dan op de foto's die er op die site staan (ik ken expensive echt en het is echt een super paardje) maar als het nodig is kan ik ok nog wel een foto regelen Knipoog

condor1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 10:16

Wat dacht je van Discovery, mooie allrounder...

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:09

muis_lover schreef:
wat ik een mooie hengst vind is expensive hij staat op stal hoogwoud (http://www.manegestalhoogwoud.nl) hij heeft echt super gangen heeft echt spring en dressuur talent en niveau 3 uit mijn hooft ze zijn hem nu in de sport aan het uitbrengen en hij ziet er trouwens veel mooier uit dan op de foto's die er op die site staan (ik ken expensive echt en het is echt een super paardje) maar als het nodig is kan ik ok nog wel een foto regelen Knipoog

Ik denk niet dat deze hengst veel maat gaat toevoegen.. Knipoog