Dekt Zurich al?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bungie

Re: Dekt Zurich al?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:16

Ok beber

Dat laatste klopt in de discipline springen mogen 5jarige paarden per 1 jan M starten volgend jaar nu nog per 1 april.
Waar bokt nog niet goed voor is Het is trouwens nu Paardensport ik had hem nog in de verpakking zitten.
Ik kan het dus heel gemakkelijk mis hebben de wijzigingen gaan sneller dan mijn leestempo!!!

carrembally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:20

750 eurie dekgeld. Errug veel geld voor een hengst wat zich nog moet bewijzen
bron:
www.eurocommerce.nl

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:33

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:32

carrembally schreef:
bron:
http://www.eurocommerce.nl

Ja inderdaad.
Zeker wanneer je een merrie zou hebben die niks inbrengt.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 13:17

Zoals ik het nu lees bij Eurocommerce dekt hij dus al wél. Op zich wel interessant als je 1 van de eerste veulens hebt.

eilander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:12

De gok is niet zo groot,hoor!
De kampioen wordt echt wel goedgekeurd,daar zit ik niet over in.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:38

ceasario schreef:
carrembally schreef:
bron:
http://www.eurocommerce.nl

Ja inderdaad.
Zeker wanneer je een merrie zou hebben die niks inbrengt.

750 is tegenwoordig normaal geld, wel belachelijk veel.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 22:06

ca. € 900,-- als de kampioenshengst wel goedgekeurd wordt, is nu nog een redelijk bedrag.

En toch denk ik , mits het natuurlijk kan , dat ik er wel 1 door hem ga laten dekken.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:20

Beber schreef:
ca. € 900,-- als de kampioenshengst wel goedgekeurd wordt, is nu nog een redelijk bedrag.

.

Net als de Lingh hype
Op basis van ??????..........."lucht" ,Eurocommerce verdient niet voor niks hun geld in het verkopen van Aandelen Haha! .

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bel ... erce&meta=

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:40

eilander schreef:
De gok is niet zo groot,hoor!
De kampioen wordt echt wel goedgekeurd,daar zit ik niet over in.

Dus je dekt dan misschien met een hengst die goedgekeurd is omdat" ze hun gezicht niet willen verliezen want het was de kampioenhengst van de HK "en dat voor 750 €€€ Sigaar
er zijn zat paarden die in vrijheid zo'n grote cracken leken en onder het zadel nog geen 1.00 parcourtje konden springen zonder hun benen te breken
Voor iets meer geld zit je bij een bewezen vererver

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:11

Kostte Valdez ook al € 900,-, vorig jaar na zijn goedkeuring?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:07

Vind het een hoop geld voor een niet goedgekeurde. Wilde binnenkort ook eens bellen of er al gedekt werd met een aangewezen hengst en welk bedrag hij daarvoor in gedachten had. Maar 750 euro heb ik er niet voor over, 500 is de max en zelfs dat vind ik nog veel voor de risico's die er aan zitten.

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:11

Ik ging naar de 2e bezichting kijken speciaal voor de 2 Berlin x Concordes. Omdat Concorde met mijn merrie een goede combinatie is gebleken maar Concorde is mij te duur. En Berlin hebben we ook over gedacht ivm zijn coole karakter, echter die vind ik dus ook te duur. Vandaar mijn speciale interesse voor Zürich en het moet gek lopen wil ik mijn mening nog veranderen. Ik hoop dat mijn merrie eind vd zomer drachtig is van deze hengst.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:28

750 euro voor een nog niet gekeurde en niet eens zadelmakke hengst? Dan kan hij nog zo mooi zijn en een mooie sprong laten zien en een bewezen papier hebben maar nee. Mij niet gezien. Eerst maar eens goedkeuren en zien wat de verrichttingstest brengt. Hengst kan ook geblesseerd raken etc.

Hier in Duitsland betaal je voor menig Grand prix hengst 600 euro. Dat zou ik dan liever doen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:56

Suzanne F. schreef:
Vind het een hoop geld voor een niet goedgekeurde. Wilde binnenkort ook eens bellen of er al gedekt werd met een aangewezen hengst en welk bedrag hij daarvoor in gedachten had. Maar 750 euro heb ik er niet voor over, 500 is de max en zelfs dat vind ik nog veel voor de risico's die er aan zitten.

Of het nu 750 of 500 is het is voledig gokken dus altijd teveel, .......of te weinig. Ligt eraan wat voor gokker je bent Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:28

Als je met een heeeele goede merrie naar de hengstenhouder gaat en dan nog eens onderhandeld, kun je volgens mij veel meer korting krijgen.

Dus Suus, als jij met jouw merrie gaat vragen naar een nog niet ggk hengst denk ik dat je het kwakkie bijna gratis krijgt en wellicht het veulen al verkocht voordat het eruit is Knipoog

Het is voor een hengstenhouder erg belangrijk dat het eerste veulenrapport goed is dus goede merries zijn erg gewild zeker voor het eerste seizoen.....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:45

Helaas, ik heb gebeld maar er wordt helemaal nog niet gedekt met de hengst. Boos!
Dan dekken we maar niet dit jaar.

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:20

Leuke foto, ik zit erachter Tong uitsteken ! Ben het meisje in het zwart, zit rechtsachter die man met dat rode ding aan. Bij de kont van Zurich. Ik kijk beetje duf, omdat ik die dag al vroeg was opgestaan en de nakomelingen van Berlin op het einde van de ochtend waren en ik er dus al heel wat had gezien Knipoog .
Er waren die dag niet zo heel veel super bijzondere hengsten, maar deze 'sprong' er echt tussenuit. Hij viel echt op (ook vanwege zijn kleur, hij is wel erg vroeg wit voor zijn leeftijd). Hij sprong echt heel erg goed en hij leek al erg ervaren. Van de mensen om mij heen hoorde ik ook dat dit een goed paard was, zeg dit maar even aangezien ik zelf niet veel verstand ervan heb, maar de vrouw waarmee ik was wel.