horsewisper schreef:Maar wat mij dan lijkt, als een shet al ful heeft, hoe kan een paard dan Ful passen?
Dat begrijp ik dan ook niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
horsewisper schreef:Maar wat mij dan lijkt, als een shet al ful heeft, hoe kan een paard dan Ful passen?
Winniiee schreef:shet_rules schreef:ik heb ook een winnie the pooh pad/dekje maat full en het ligt super ik heb helaas nog geen foto moet ik denk ik morgen eens maken en BTW ik heb ook alleen een full omdat die mij als maat pony verkocht is (niet opgelet was TE blij)
Ja laat maar is een foto zien
Winniiee schreef:Nicky__ schreef:Ik heb een scapa full op polly, shetlander dus.
Ik zoek wel even een foto!
Edit : De foto
http://img527.imageshack.us/img527/8433/1001795ct1.jpg
Nog een keer edit : Dit is de shetlander van arans
maar ze heeft nog 3 fulls, Van die simpele (HH) dekjes
Wow.. Dit lijkt gewoon shet![]()
![]()
![]()
Pas echt goed![]()
![]()
Nog meer?
Carriejjjj schreef:ik heb een welsh,, en een sjet zadel,, maa khad altijd een sjet sjabrak,, maa ik d8 dat het en beetjj klein stond,, duwzz t0ewn kocht ik een cob.. en dat stond gewo0n veeeeell mooier,, en full is aan de grote kant,, maa souw wel kunnen..
Iedereen een eigen mening natuurlijk. Ik hoor graag wat je hier op te zeggen hebt

Nu wil ik graag eens foto's zien van een ankypad op een shet; Die past!
ikowtje schreef:Ik weet niej of je naar de foto's heb gekeken, mr al die shets zijn vrij groot,
en full zit prima bij ze hoor
Zoals Jobbeltje zegt de Anky pad ligt én ver op de schoft én dicht bij de bips, oftewel het past gewoon niet goed.
karoliena schreef:Ik snap het nut er echt niet van, waarom een ful kopen als er tegenwoordig geneog dekjes zijn dei mooi passen onder de 10, 12 en 13 inch zadeltjes
karoliena schreef:Ik snap het nut er echt niet van, waarom een ful kopen als er tegenwoordig geneog dekjes zijn dei mooi passen onder de 10, 12 en 13 inch zadeltjes