Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
alleen maar A en B.
Rhosyr schreef:Zijn jullie ook lid van het stamboek en gaan jullie wel eens mee met die ritten? En snappen jullie wat die afdelingen of heeft dat te maken met waar je woond in Nederland?
.Rhosyr schreef:Dankje. Ik ben nog niet lid want vindt het zo eng om zijn paspoort op te sturen maar ben wel van plan om het ooit te doen. Ik vindt het jammer dat ik weinig mensen ken die ook een welsh cob hebben en zou wel eens aan een rit willen meedoen met alleen welsh cobs en mensen die net als ik gek van het ras zijn.
VeerenAshley schreef:Stuur het anders op naar Els van de Woerd van de WPCV, die is heel aardig (en heeft een halfzus van mijn pony, haha). Sowieso is de WPCV een veel makkelijker vereniging dan het stamboek, veel kleiner. Dat heeft natuurlijk ook nadelen zoals minder concurrentie enzo. Het is in ieder geval goedkoper, heb ik gehoord.
Er bestaat trouwens ook een Welsh Cob-club, een kennis van mij is daar lid van. Die club organiseert een rit voor alleen Cobs. Zou ik graag aan mee willen doen (m.n. om te kijken wie het hardst kan draven!), maar ik heb helaas geen trailer.
Ik weet er ook nog niet veel vanaf.