Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wil_Fem schreef:mijn shetje heeft een watertrens met rubbere bitringen anders krijgt hij van die wondjes in zijn mondhoeken en mijn andere shet heeft nog geen bit wand die is nog maar 8 maanden.
Wanneer mag je eigenlijk een bit in doen (welke leeftijd)?
voor foto's van mijn shetten mijn profiel!
karoliena schreef:Lekker vroeg dan met net twee jaar voor de wagen
dus ik ''mishandel'' hem heus niet hoor!
Wil_Fem schreef:ik ga heus niet met hem al meteen wedstrijden mennen
Wil_Fem schreef:Nou sommige mensen rijden al op hun paard/pony als ie 2 is maar ik ga dan nog niet echt mennen ik ga het hem dan leren dus als ie het helemaal geleerd heeft is ie minstens al weer 2 en drie kwart jaar oud en ik ga heus niet met hem al meteen wedstrijden mennen maar alleen maar weggetje op in stap en weggetje af in stap en soms en drafjedus ik ''mishandel'' hem heus niet hoor!
?? Lous schreef:Mensen jullie dwalen af, dit gaat wel erg off-topic.
Gaan we weer terug op de bitjes??
Wil_Fem schreef:ow.....
mijn shet die een bit heeft is bijna 2 en die andere geef ik een bit als ie ook bijna 2 is
maarja dankje voor de info!
JoyCiej007 schreef:Wil_Fem schreef:Nou sommige mensen rijden al op hun paard/pony als ie 2 is maar ik ga dan nog niet echt mennen ik ga het hem dan leren dus als ie het helemaal geleerd heeft is ie minstens al weer 2 en drie kwart jaar oud en ik ga heus niet met hem al meteen wedstrijden mennen maar alleen maar weggetje op in stap en weggetje af in stap en soms en drafjedus ik ''mishandel'' hem heus niet hoor!
haha, sorry, ik reageer hier niet eens meer serieus op. nog zo'n klein grut van een pennymeisje die haar shet met 2 jaar voor de kar knupt. joh, doe wat je niet laten kunt; straks kannie mooi in de gehaktmolen, hebben andere mensen ook weer mooi balletje gehakt op hun bord![]()
Ennuh; de weg op moet je vooral doen; afgezien van alle risico's mag je nog niet eens op deze leeftijd zonder begeleiding op de openbare weg komen met je 'aanspanning'.
Veel succes gewenst...