Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Of dat thuis of ergens anders is maakt ook niet uit. Zo stapte Dobbel er afgelopen zomer op tijdens de tinkermatch in Drunen en kon er zo keurig mee weg rijden, bij de meesten doet hij zijn beste imitatie van een kameel

Cars schreef:Quint is wel op mij gericht maar eenkennig valt wel mee.
Hij heeft wel een gebruiksaanwijzing..die heeft mijn vriend gister weer ondervonden.
Hij was zo lief om ze 's avonds uit de wei te halen.
Ik loop met tink&shet aan een touwtje over de weg naar huis....als hij weg wil is 1 vinger vaak genoeg om hem te weerhouden.
Vriend heeft achter de tink aan geskiet naar het dichtsbijzijnde weiland de shet onderweg al verloren![]()
Hij sleurt en trek dan aan Quint en dan tsja.... een zeer boosaardig dwars paard dat gras eet of zijn leven er vanaf hangt en weigert een stap te verzetten in de goede richting(tanker).
Ik kwam thuis en wederhelft zat nog met een bezweet hoofd in de bank te ouwehoeren over die rotknol
! 

Overal wil ze mee knuffellen..
Nu gaat het veel en veel beter, hij rent eigenlijk nooit meer, iig niet meer omdat hij vind dat dat moet. Hij lbijft wel moeilijk om te rijden, maar er zit vooruitgang in.
Zelfs als iemand op hem uitstapt moet ik er naast lopen want dan zie ik hem al echt zo kijken van...