Geen foto's clinicdag Guusje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Geen foto's clinicdag Guusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 13:13

Balen zeg!
Zeker als je niks geleerd hebt, dan is 20 euro wel erg prijzig!

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 13:22

ik moet zeggen dat ik het wel raar vind dat zoiets niet even gemeld word maar, ja hettopic word gestart voor de foto's zelf een toestel meenemen is ook niet zoveel moeite. en van te voren werd er door iedereen gezegt dat er fototoestellen en camera's mee genomen werden, dara heb ik ook weinig van gezien hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 15:27

Carolinef schreef:
30 sept kunenn jullie het allemaal weer opnieuw proberen, dan krijg je ook tips hoe je er het beste uit kunt zien op je paard voor de foto, Nagelbijten / Gniffelen ROFL

ROFL Toch jammer dat wij niet meer als fotograaf en verslaggever gegaan zijn Tong uitsteken

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 17:31

wahahah ha nouja we kunnen alsnog he, krijgen we misschien korting op een boek MET handtekening ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 18:48

Carolinef schreef:
krijgen we misschien korting op een boek MET handtekening

ja, die word gratis naar ons hoofd gegooid waarscheinlijk ROFL whahahaha Vork

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 19:40

hebben diegen die deel hebben genomen,aan die clinic en nu een beetje teleurgesteld zijn,in de non-professionele foto's en de matige kwaliteit van de clinnic zelf,dit ook bij Jolanda zelf kenbaar gemaakt?
dan pas,kan ze er wat mee.

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 20:56

rare en banketstaaf reactie's heeft niemand wat aan in dit topic. ieder zo zijn ding en mening geven mag maar daar heeft dit topic niks mee te maken lijkt mij..

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 21:39

het is maar hoe je het bekijkt, we hebben het allemaal over dezelfde op eenzelfde evenement, en ja die ontevreden reacties leest ze wel degelijk maar zolang er altijd nog mensen wel komen doet ze er verder niks mee

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:13

Ik heb Jolanda pas nog gesproken voor een inteview voor school, maar misschien als we met zn allen een mail oppakken met dingen die er beter kunnen in haar clinic enzo dat ze meer kandidaten krijgt die ze wel wat kan leren.. bijv. van te voren de problemen enzo aangeven... ikzelf met Sjoerd vond de clinic leerzaam omdat dit voor de eerste keer op totaal onbekend terrein was met een soort publiek en een echte grote dressuurring haha:P maarja vond Jolanda leuk aardig meisje.. dus iemand tips voor haar voor der volgende clinic??? ik ga wel iig!!

Wilt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 18:08

je hebt dus van de omgeving geleerd en niet van Jolanda Knipoog

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:34

Idd.. dus misschien haar tips geven om het anders aan te gaan pakken..

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:03

is dat niet omgekeerde wereld; zij heeft toch zoveel ervaring met godknowswhat, zij organiseert toch de leerzame dag, dan moet zij ook weten hoe ze dat moet plannen,........betaal je anders €20,- voor tips die je haar moet geven in het geven en houden van een clincdag waar je iets van hoopt op te steken? Afbeelding

Vjuli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:04

@ Paula: Misschien kun je tijd beter in iets leukers steken en haar haar eigen zaakjes laten regelen...

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:07

Vjuli schreef:
@ Paula: Misschien kun je tijd beter in iets leukers steken en haar haar eigen zaakjes laten regelen...

Nja jullie hebben wel allemaal commentaar maar zeg dan ook wat ze kan verbeteren !! Knipoog en met iets leukers vind clinics met me paard leuk dusjaa..

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 07:12

Grote afwezige in deze is helaas Jolanda... Ze leest hier ook mee, toch? Ben benieuwd naar haar kant en ervaringen Lachen.

Wilt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 08:15

Ik ben bang dat ze net zo veel ervaring met ons gaat delen als foto's Clown

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 09:59

Ik denk niet dat ze meeleest hoor want anders post ze wel..denk ik..

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 10:42

Ga er maar vanuit dat die overal meeleest hoor...Maar gezien de manier waarop er soms over haar gesproken wordt, kan ik me voorstellen dat je er niet op reageert.
Wel super jammer dat de clinic zo tegenviel...ik bedoel, je verwacht van zo'n dag toch dat je verder geholpen wordt met je paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:50

O ze leest wel mee hoor, maak je daar maar geen zorgen over Vork

dus zwaai maar even naar haar : Hoi [***] Doei! Schijnheilig

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:11

Carolinef schreef:
30 sept kunenn jullie het allemaal weer opnieuw proberen, dan krijg je ook tips hoe je er het beste uit kunt zien op je paard voor de foto, Nagelbijten / Gniffelen ROFL

hahaha dit had ik gelezen in het Bit, kwam echt niet meer bij van het lachen gewoon, serieus dat iemand dit nog echt meent ook he Nagelbijten / Gniffelen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:26

casperrr schreef:
Carolinef schreef:

hahaha dit had ik gelezen in het Bit, kwam echt niet meer bij van het lachen gewoon, serieus dat iemand dit nog echt meent ook he Nagelbijten / Gniffelen Clown

wahhahahaahaaa is dit nog serieus ook ?? Clown wat een humor heeft die meid toch Vork

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:27

Ja jup het is serieus *LOL* ik kwam echt even niet meer bij van het lachen, ben benieuwd wie het nog serieus meent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:29

casperrr schreef:
ben benieuwd wie het nog serieus meent..

ik ben benieuwd wie haar nog serieus neemt Tong uitsteken

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:29

Is idd misschien wel slim om het haar gewoon te vertellen wat ze kan verbeteren in plaats van hier over haar zeiken Knipoog Ben het dan ook met Paula eens Lachen Carolinef en Debo: dit topic lijkt me idd niet voor wat jullie hier doen Knipoog PB elkaar dan toch lekker Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:30

aartlover schreef:
Is idd misschien wel slim om het haar gewoon te vertellen wat ze kan verbeteren in plaats van hier over haar zeiken Knipoog Ben het dan ook met Paula eens Lachen Carolinef en Debo: dit topic lijkt me idd niet voor wat jullie hier doen Knipoog PB elkaar dan toch lekker Lachen

nouja zeg we doen helemaal niets.... ben nog nooit zo vriendelijk over [***] geweest Schijnheilig

Mischien komen wij anders over, omdat wij haar echt kennen Knipoog wij hebben allebij de eer gehad haar beste vriendin te mogen zijn Tong uitsteken (en dat was de beste tijd uit ons leven, toch carolien Knipoog Schijnheilig )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-07 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt