Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
super karakter.Lida3 schreef:Anneliesjd heb je er misschien wel eens bij stil gestaan dat niet iedereen een natuurlijk overwicht
heeft op hengsten en dat hij echt geen respect voor je op kon brengen, daarom is het niet
meteen een nare hengst.
En een hengst in afzondering zetten, hoe gek kan je een dier maken.
Kijk hij kan vervelend zijn dan moet hij even opgevoed worden maar om een hengst meteen zo
neer te zetten gaat mij wat te ver.
Sommige mensen vinden 1 Rottweiler al eng waarom wonen er bij mij dan 5 in vrede, omdat ze weten
wie er de baas is, gewoon gevolg van consequente opvoeding.
anneliesdj schreef:jazeker maar dan is hij in korte tijd wel heel anders 'opgevoed'. Zoals ik hem mee heb gemaakt was hij de hele dag door aan het herrie trappen, schoppen tegen de boxdeur, steigeren en met zijn hoofd over de boxrand heen ed, en dat terwijl hij afgezonderd stond. Bovendien was hij nauwelijks vertrouwd om bij in de box te gaan, als je 2sec niet oplet heb je een trap te pakken en hij beet in alles wat los en vast zat(en dan vooral armen ed).
Het is wel zo dat het vervelende vooral in het begin was, toen hij daar langer stond werd het beter door consequent optreden maar vooral in het begin was hij erg bijtgraag en erg onrustig op stal.
anneliesdj schreef:Ik zei dat hij erg onrustig was in zijn box, tegen de muren opsprong, dat hij beet als hij de kans kreeg en heb hem ook weleens zijn kont zien draaien en een been zien heffen om een trap uit te delen. Hij heeft mij een keer flink in mijn arm gehapt.
Ik kom niet terug op mijn mening, heb het alleen samengevat.
anneliesdj schreef:Overigens vraag ik me af waarom Hananya niet meer reageert...
xxxxxxxx schreef:En ik vond lake bid niet echt lastig was alleen veel hengst. En hij wordt in polen ook uitgebracht in de sport. En waar rasputin en ibis zijn weet ik niet. En regilio komt volgens mij gewoon weer in nederland ter dekking te staan maar ben ik niet zeker van kan ook zijn dat wel in polen staat net zo als lake bid en placido
xxxxxxxx schreef:nee dat doet er echt niet toe. Maar ik kan wel zeggen dat heel bekend ben met de hengsten en paarden van de hbcstal en die van mark houtzager