Gaaf van Sambezi
Hoopte al dat die het ging halen
Jammer dat hij net niet won
Maar tweede is ook al heel mooi!Hoorde van mijn zusje dat Royal Highness ook super gesprongen had
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoopte al dat die het ging halen
Maar tweede is ook al heel mooi!
gomir schreef:Waar staat dat topic dan? Zal wel even zoeken nog, kon hem er met de zoekfunctie niet uithalen.
Gaaf van SambeziHoopte al dat die het ging halen
![]()
Jammer dat hij net niet wonMaar tweede is ook al heel mooi!
Hoorde van mijn zusje dat Royal Highness ook super gesprongen had
)
gomir schreef:Ben zeer benieuwd naar de foto's!
(samen een uitvergroting regelen voor Carin? Vindt ze vast erg leuk)
Heb je toevallig ook foto's van het springen gemaakt?
Bedankt voor de link, ga nog snel even kijken voor het slapen gaan

Dees schreef:Ik vond werkelijk geen fluit aan Sambezi
en dat is toch raar, want ik kom uit het gebied waar men toch heel graag schaatsers ziet in deze tijd van het jaar
Petraaaken: de toevoeging J was die Jazz x Vincent x Roemer die afgelopen najaar in het verrichtingsonderzoek van KWPN liep. Hengst met moderne uitstraling en dat prachtig mooie oude bloed. Hij was wat ik ervan verwachtte. Ik vond hem wel okee.
Wij zouden nog filmen die dag, maar de batterij was niet goed.. (moesten opladen) ;(
weule schreef:Ik heb nu ruim 1,5 uur filmmateriaal van Wup, 1ste, 2de, 3de bezichting, alles staat erop, gaan we even een mooie compilatie van maken, even knutselen met beeld, geluid, onderschrift en overgangen...
Dees schreef:Zit net via Livestream Jumping Amsterdam te zien, en het valt me op:
voor de winnende pony op JA was er een winnaarsdeken in PONYMAAT.
Had het NRPS dat nou ook niet kunnen bedenken voor haar pony-kampioen?
Ik bedoel, je wéét toch dat als je een rubriek voor bestgaande rijpony hebt, dat de winnaar daarvan geen paardendekenmaat heeft.. of ben ik nou gek?

Dees schreef:Ik vond werkelijk geen fluit aan Sambezi
en dat is toch raar, want ik kom uit het gebied waar men toch heel graag schaatsers ziet in deze tijd van het jaar
Petraaaken: de toevoeging J was die Jazz x Vincent x Roemer die afgelopen najaar in het verrichtingsonderzoek van KWPN liep. Hengst met moderne uitstraling en dat prachtig mooie oude bloed. Hij was wat ik ervan verwachtte. Ik vond hem wel okee.
Wij zouden nog filmen die dag, maar de batterij was niet goed.. (moesten opladen)
marjolein88 schreef:Dees schreef:Ik vond werkelijk geen fluit aan Sambezi
Wij zouden nog filmen die dag, maar de batterij was niet goed.. (moesten opladen) ;(
Wat raar ! wij gingen ook met een volle batterij van huis ! en toen mn vader mij wilde filmen gaf hij ineens Low battery aan ! dus heb ik geen filmpje meer:(
Dees schreef:Santiago heeft mij ook verrast.
Rust, regelmaat, aanleg...
Had ik er nooit achter gezocht.
Is er iets bekend over zijn nafok eigenlijk?
marjolein88 schreef:@ Gabyfedde:
Heb jij toevallig ook Djamai du Bois op de foto staan?

GribaldiFAN schreef:Heeft iemand nog meer informatie en foto's van Sambezi (San Remo x Adamo), deelnemer kampioenskeuring. Fokker/eigenaar J. van Rooyen, St. Michielsgestel.
) dus voor meer info PB. Grib.fan de PMknop is bij jou weg
hulde voor het nieuwe bokt pff