Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lovebeaut schreef:ik doe het ook niet alleen he :p samen met mijn vader mijn vader heeft er allemaal opleidingen over gedaan zowel als koeien als paarden en ook met de hoeven enzo dus we weten we hoe het moet allemaal !
maar bedankt voor jullie tips.
lovebeaut schreef:toen ze bij ons kwam was ze veel te dik en had ze niet zon goede conditie... we hebben ze nu 2 jaar en avelien en irene zijn er al lang niet meer geweest om less te geven enzo.. en beauty's conditie is nu een beren conditie...
rakkertje13 schreef:lovebeaut schreef:toen ze bij ons kwam was ze veel te dik en had ze niet zon goede conditie... we hebben ze nu 2 jaar en avelien en irene zijn er al lang niet meer geweest om less te geven enzo.. en beauty's conditie is nu een beren conditie...
Als dat zo is: laat de dierenarts komen en er gewoon een algehele check up doen.
Vraag dan aan haar of zý het verstandig vinden om het paardje nog een veulen te laten krijgen.
zij weten er het meeste vanaf en niet avelien of irene.![]()
al zullen ze het vast goed bedoelen![]()
maar gooi er niet zomaar een hengst op, straks ben je en merrie en veulen kwijt.. dat wil je ook niet