Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjoert schreef:Schitterend.
Wanneer gaat dit topic op slot?
Sjoert schreef:Hoho, ik stook niet.
MSN-taal mag gewoon niet. Ik had dit als moderator zonder pardon gesloten.Kom op zeg.

SiCa schreef:Citaat:Absoluut, lekker op het land. Het heeft ook als voordeel dat ze het hele jaar lekker kan spelen, ze al heel wat doet aan haar training. Spieren en gewrichten blijven namelijk soepel, ze krijgt een beter uithoudingsvermogen, meer, en betere spieropbouw, ze blijft beter in evenwicht, leert meer over met andere paarden samen leven, en haar wintervacht kan meteen al een keer goed doorkomen.
Als ik jou was, zou ik er zelfs aan gaan denken haar misschien helemaal niet meer op een pensionstal te zetten. Een stuk duurder, je paard heeft minder vrijheid, en zeker in de eerste jaren zal ze het nog fijn vinden na de training even lekker uit te kunnen wapperen. Paarden die veel in de wei staan blijven trouwens over het algemeen veel ontspannener, ze worden minder vaak lastig gevallen en lopen het grootste gedeelte van de dag met hun hoofd omlaag.
hele maal mee eeen land!!!
En hier kan ze het wel?????Beetje vreemd....
StalHaast schreef:In haar profiel staat : Ik ben 12 jaar en zoek een verzorgpony![]()
(als je rekent wat je er eerst instopt niet, maar goed)
Marigold schreef:waarom is iedereen (oké, bijna iedereen) toch zo kattig hier?
het zou toch erg zijn als ze haar pony kwijt raakte om het geld, en als je 12 been kan je nog niet veel kanten op.
niemand kent de TS toch in het echt, weet jij veel wat overal de reden voor is?!
Sjoert schreef:Hoho, ik stook niet.
MSN-taal mag gewoon niet. Ik had dit als moderator zonder pardon gesloten.Kom op zeg.