Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:PB Art Uma even dan,want hij heeft foto's van de Santano afstammelingen keuring.
. Suzanne F. schreef:Elisa2 schreef:PB Art Uma even dan,want hij heeft foto's van de Santano afstammelingen keuring.
Mwaoh doe maar niet, wordt je niet echt vrolijk van....

Skippy01 schreef:een stomme vraag misschien, maar kun je niet meer met sandro hit zelf dekken (ik ben absoluut niet thuis in de fokwereld)?
want als je wil kiezen tussen 2 van zijn zoons, is dat toch het meest logisch... je hebt iig al het voordeel dat je weet dat je zijn nakomelingen mooi vindt, anders kies je niet tussen 2 van zijn zoons...
en wat vind je van sandro classic? vind ik zelf een mooie hengst om te zien...

irene_isis schreef:En dan ga je kijken naar een Sandro hit hengst??een sterk achterbeen gebruik. Ik houd van een dikke hals en een mooie ronde kont!
Sammie schreef:irene_isis schreef:En dan ga je kijken naar een Sandro hit hengst??een sterk achterbeen gebruik. Ik houd van een dikke hals en een mooie ronde kont!
Klinkt meer dat je richting een Ferro zoon moet kijken.
irene_isis schreef:En wat vinden jullie van Wesley? Sir Sinclair x Havidoff????
Was me trouwens niet bewust van beide sandro hit nakomelingen, vind beide hengsten gewoon erg gaaf.... maar zoals je ziet ben ik nog een erg zwevende kiezer, dus kom maar op met suggesties (wel graag serieus en goed ondersteund)
Kan me er nog steeds boos om maken dat ze hem goedgekeurd hebben alleen maar vanwege zijn bloedvoering.