Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cheveyo schreef:dus toch dat verkeerde been...I knew it....
vind het alleen jammer dat mensen altijd gelijk over Ryon zijn rug beginnen en niet verder kijken. Maar ik begrijp jullie wel hoor, het is toch wat je ziet.annelot schreef:Ik ben op niemand boos hoorvind het alleen jammer dat mensen altijd gelijk over Ryon zijn rug beginnen en niet verder kijken. Maar ik begrijp jullie wel hoor, het is toch wat je ziet.
En ik vind Collin ook altijd een leuke hengst met leuke nakomelingen.
. Als alles goed blijft gaan met mijn gezondheid zie ik hem zelfs 2 keer irl dit jaar denk ik, en als het bij jou en Rohan goed gaat dan wellicht wel 3 keer.
Vasthi schreef:Met Collin (Grai) en Gulliver (lichte Cob) in combi met Shayla (toch echt Vanner) zou je kiezen voor een lichter type nakomeling. Waarom kiezen een aantal mensen hier juist niet voor met een zwaarder type hengst fokken?
Collin en Gulliver hebben inderdaad een flink aantal goed geprimeerde veulens, maar zijn ook 2 van de meest populaire hengsten bij het stamboek, het afgelopen jaar stonden ze beiden in de top 4 van hengsten met meeste nakomelingen op de NSvT keuringen. Zoiets geeft wel een heel gekleurd beeld natuurlijk in vergelijking met hengsten die slechts 1 nakomeling hadden meelopen zoals bijvoorbeeld Garish, al was dit hengstveulen wel de topper van de keuring in Bunschoten (reservedagkampioen bij de hengsten/ruinen en dat uit een 3e premie moeder!).
Caira schreef:Jup heb het even aan een expert gevraagd en geen onderhals gevonden hoor.![]()
Ben benieuwd of jij hem kan vinden volgende week
.

Ook dit telt bij mij heel erg mee.
Eerst maar eens zien hoe Shay d'r houd met een veulen aan de voet ) ga ik ook zeker eerst weer naar de hengstenshow om alle hengsten te kunnen bekijken.