Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Leonoor schreef:Ha, die link kreeg ik doorgestuurd van mijn nieuwe vriendje. Die woont daar in de buurt![]()
Hij kent het niet persoonlijk, maar heeft er wel goede (niet tinker gerelateerde) verhalen over gehoord.

wat een geld
Bonte schreef:He Sabje, verdwaald?????![]()
jacky2 schreef:nu zit ze nog gezellig bij haar vriend in amsterdam !
Hij woont bij me aan de overkant (zover ik weet)
Sharmila schreef:Enige nadeel is dat ik een stuk over de snelweg moet om er te komen.
Bonte schreef:Sharmila schreef:Enige nadeel is dat ik een stuk over de snelweg moet om er te komen.
Waarom is dit een nadeel??? Je kan ook langs de ringvaart of over de schipholweg.
Bonte schreef:Sharmila schreef:Enige nadeel is dat ik een stuk over de snelweg moet om er te komen.
Waarom is dit een nadeel??? Je kan ook langs de ringvaart of over de schipholweg.
wat een super mega grote stalling! Sharmila schreef:Oei die wegen ken ik allemaal nog niet hoor....
. In de zomer 24/7 weidegang op in totaal 25 hectare, in de winter overdag weidegang (bij slecht land op de betonpaden tussen de weides in). En het scheelt nogal heel veel in de prijs
Zeker nu met 2 paarden vind ik dat niet onbelangrijk
Cheveyo schreef:70 paarden? nou denk wel een paar honderd meer
das echt vet veul!!!