Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Hoezo? Geeft dreamcatcher dan geen lange halslengte mee?
Dat weet ik niet maar Dreamcatcher zijn hals is niet echt kort maar ook niet echt lang. Had wat langer mogen zijn van mij. Wat nu niet bepaald wilt zeggen dat ie korte halzen vererft.
De merrie die van hem een veulen verwacht heeft zelf een wat korte hals, zware hals. Vandaar mijn reactie op die jaarling omdat ik hoop dat het veulen een wat langere hals krijgt dan zijn moeder. Ik zou liever de hals van het toekomstige veulen zijn grootmoeder hebben.
sammie_44 schreef:Ik ben benieuwd naar je merrie, Scara!
.
Scara schreef:Niet echt verkeerd, ik vind het persoonlijk wel iets hebben.
Alleen hoop ik dan wel dat bv. bij een merrie met al witte benen, de veulens geen witte lieslaarzen krijgen, dat is me nou net iets te hoog.

sammie_44 schreef:Vind Uptown een leuk beestje om te zien, maar de achterhand valt wat tegen. Ook zou hij wat meer manieren mogen hebben, maar dat kan ook wel liggen aan de enorme druk die op hem gelegt wordt en hij is natuurlijk nog wel redelijk jong.

nouky schreef:Afstammelingenkeuring van Dreamcatcher voor het KWPN is dit jaar pas. Dreamcatcher is in 2006 bij het KWPN goedgekeurd.
. Hij zal wel beter kunnen lopen.
?
. Maar ook op standfoto's is het niet mijn soort hengst.