Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zeg maar liever 1x in de 6-8 weken
en als zo'n pony hoefijzers heb reken maar dat je dan zeker om de 6weken mag
Citaat:edit; NOGMAALS HET GAAT ER NIET OM OF HIJ EEN BEPAALD GEWICHT KAN HOUDEN, IEMAND VAN 75 KILO DIE GOED KAN RIJDEN, IS EEN LICHTERE BELASTING VOOR EEN PAARD DAN IEMAND VAN BIJVOORBEELD 45 KILO DIE ALLE KANTEN OP BEWEEGT!
zaira_sak schreef:en een kleine cpony kan ik daar altijd mee doen?? van 1m30
ik rijd western dat is niet op grote paarden
zaira_sak schreef:ik kan alles betalen behalve de aanschaf het komt met wormenkuren(om de 2 maanden) en hoefsmid(om de 4 maanden)en inentingen( elke jaar) uit op 100euro per jaar..maar de aanschaf..
Citaat:MAAR hoeveel kan een pony van 1m35 houden?? EN EEN VAN 1m25.???
zaira_sak schreef:MAAR hoeveel kan een pony van 1m35 houden?? EN EEN VAN 1m25.???
Haha
Citaat:Man wat ben jij een eigenwijs meisje zeg! Het gaat je alleen maar om het rijden en niet om de pony. Je moet echt niet om een te kleine pony gaan rijden, en helemaal niet als je hem niet kan verzorgen. BEGIN ER NIET AAN! en dit is niet om je af te kraken maar om je er op te wijzen!
Sorry maar hier wordt ik nu zo boos van..
zaira_sak schreef:ik kan alles betalen behalve de aanschaf het komt met wormenkuren(om de 2 maanden) en hoefsmid(om de 4 maanden)en inentingen( elke jaar) uit op 100euro per jaar..maar de aanschaf..

DaanxBien schreef:ik heb een pony van 1.35 ik ben 164 ik weeg 60 en ik pas er nog goed op ik groei ook niet meer,
ben 16 jaar![]()
maar ik heb wel een stevige pony hoor
kzou als ik jouw was toch een D pony kopen of nog beter een E.