Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gael schreef:Hoe er op mij gereageerd werd vond ik niet echt normaal =)
Maarja, als iemand zegt dat ik moet praten, dat ik het geld niet heb enz. Word ik wel een beetje boos, diegene kent mij niet eens. En ik ben heel klein voor mij leeftijd.
SOET schreef:zaira_sak: jij moet praten je wilt een kleine pony kopen maar je bent er te groot voor, maar je wil toch een kleine kopen omdat je het anders niet kan betalen, en daarnaast kan je de verzorging niet betalen..
Gael: Een dekje rustig op leggen, het lijk met dat het hoofdstel er al te vroeg in zit.. je kunt ook misschien binnen ene half jaar rond het dekje een dekensingel leggen. (gebruiken) dat scheelt ook al weer wat.
je mag dan mss wel klein zijn voor je leeftijd maar zo klein zal je nu ook weer niet zijn en ja sorry ik dacht da je hem zelf ging inrijden omdat je in het begin had gezegt hoe begin IK daaraan daarom dus dus sorry daavoor
) Helaas heeft nieuwe eigenaar haar laten inslapen.
texeenmaikey schreef:Ik zou zal ik jou was nog een jaartje wachten. Shetlanders zijn laat bloeiers en de rug is pas met 4/4,5 volgroeid genoeg om er op te gaan zitten.
)