Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(waarom zou ik) maar ik heb er echt niet van gehoord. En als 1 paard dan genoemd moet worden om een keurpredikaat te bevestigen. Terwijl vorig jaar Houston keur werd en dat werd eerder niet toegekend vanwege het extreem holle voorbeen. Het trage achterbeen van Welt hit wordt niet genoemd
Sammie schreef:Ik geef ook absoluut het paard de schuld niet hoor(waarom zou ik) maar ik heb er echt niet van gehoord. En als 1 paard dan genoemd moet worden om een keurpredikaat te bevestigen. Terwijl vorig jaar Houston keur werd en dat werd eerder niet toegekend vanwege het extreem holle voorbeen. Het trage achterbeen van Welt hit wordt niet genoemd
MissHIS schreef:Hol voorbeen is een exterieurmatige tekortkoming itt traag achterbeen. Traag achterbeen kan men ook niet (direct) kwijt op het scoringsformulier, waar de indexen (mede) op zijn gebaseerd.
Aimee schreef:Wordt hoog tijd dat dit op het scoringsformulier komt te staan dan.

MissHIS schreef:Aimee schreef:Wordt hoog tijd dat dit op het scoringsformulier komt te staan dan.
Nee want dat is een niet te scoren onderdeel. Het is immers niet of nauwelijks meetbaar.
sarabande schreef:Toch schijnen ze dat ook bij andere paarden te doen, wat er bij Rubiquil stond klonk bij mij alsof ie door het oog van de naald is gegaan.Ook grappig dat Welt Hit II o.a. daar keur op wordt en op een stel kinderen uit andere stamboeken.
Anne_GTI schreef:MissHIS schreef:Nee want dat is een niet te scoren onderdeel. Het is immers niet of nauwelijks meetbaar.
Ben ik niet met je eens; je kan toch zien of een achterbeen eerder over is dan een voorbeen in de draf?

Sammie schreef:sarabande schreef:Toch schijnen ze dat ook bij andere paarden te doen, wat er bij Rubiquil stond klonk bij mij alsof ie door het oog van de naald is gegaan.Ook grappig dat Welt Hit II o.a. daar keur op wordt en op een stel kinderen uit andere stamboeken.

Sammie schreef:Alleen Jazz en Welt Hit zullen daar zijn.

TICKELS schreef:Is er niemand die dit lijstje verder kan aanvullen?
*Flemmingh
*Jazz
*Welt Hitt II
*Gribaldi
*Houston
Waarom is Krack C eigenlijk nog niet keur? Die heeft al een heel aantal goedgekeurde zonen, een Nederlands kampioen op de merriekeuring enz.
Of zouden ze hem graag onder het zadel willen zien tijdens de show in Den Bosch. Anky is namelijk met zwangerschapsverlof...

Venetia schreef:TICKELS schreef:Is er niemand die dit lijstje verder kan aanvullen?
*Flemmingh
*Jazz
*Welt Hitt II
*Gribaldi
*Houston
Waarom is Krack C eigenlijk nog niet keur? Die heeft al een heel aantal goedgekeurde zonen, een Nederlands kampioen op de merriekeuring enz.
Of zouden ze hem graag onder het zadel willen zien tijdens de show in Den Bosch. Anky is namelijk met zwangerschapsverlof...
Wat dacht je van de bekende Contango, Ferro, Doruto?
Anne_GTI schreef:Suzanne F. schreef:Waarom Welt Hit keur????
Misschien omdat ie zo'n fijn karakter doorgeeft?
dat doet welt hit dan weer net niet..
DresslOver schreef:Anne_GTI schreef:Misschien omdat ie zo'n fijn karakter doorgeeft?
hierom misschien, dit hoor je zooo vaak en ik snap werkelijk niet waar dit nu vandaan komt..
en hij heeft inderdaad geen snelle achterhand, maar zoo vreselijk slecht is deze nu ook weer niet.. als je naar de hengstenkeuring gaat kijken zijn er deze jaargang bij die de bak slepen hoor..dat doet welt hit dan weer net niet..