Bericht onderwerp: Re: ze komt al een beetje aan de teugel
Nieuwe postGeplaatst: 05-01-07 19:55
en als je niet wil dat heel bokt over je heen komt zeg het dan niet
hahaha idd
:p Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:p
vele succes zeg! lindsey schreef:Nu zal ik wel weer heel bokt over mij heen krijgen met de medeling dat er op bokt altijd zo gezeurd wordt en dat er nooit iets positiefs gezegd kan worden.
Helaas zie ik op het filmpje dat de achterste arm steeds met kleine rukjes naar achteren getrokken wordt. Paard wordt dus gewoon aan de teugel getrokken.
Vind het dus zeker niet iets om trots op te zijn.
Dus dan eerst maar zo proberen
Mas schreef:lindsey schreef:Nu zal ik wel weer heel bokt over mij heen krijgen met de medeling dat er op bokt altijd zo gezeurd wordt en dat er nooit iets positiefs gezegd kan worden.
Helaas zie ik op het filmpje dat de achterste arm steeds met kleine rukjes naar achteren getrokken wordt. Paard wordt dus gewoon aan de teugel getrokken.
Vind het dus zeker niet iets om trots op te zijn.
helemaal mee eens,
probeerde het alleen wat milder te brengen.
dus komt allemaal inorde kalinaatje schreef:het was eigenlijk niet echt op jou persoonlijk bedoel hoor want eigenlijk vind ik dat je het nog zacht vraagt aan je paard , maar het valt me op dat veel (niet allemaal) mensen "aan de teugel lopen" op de eerste plaats zetten en dat is volgens mij niet zo goed!
en met rustig aan bedoel ik de manier waarop je bezig ebntdus komt allemaal inorde
Ik snap dat het niet leuk is als je direct wordt aangevallen! _erika_ schreef:en als je niet wil dat heel bokt over je heen komt zeg het dan niet
Drifandi_ schreef:
Dat vind ik dus echt een dómme opmerking, je ziet dat de teugels losjes hangen, en dan ze dus níét aan de teugels word getrókken. Denk je dat je van 1 filmpje al kunt zeggen dat ze eraan getrokken word?
Ben eruit.Mas schreef:Drifandi_ schreef:
Dat vind ik dus echt een dómme opmerking, je ziet dat de teugels losjes hangen, en dan ze dus níét aan de teugels word getrókken. Denk je dat je van 1 filmpje al kunt zeggen dat ze eraan getrokken word?
en dát vind ik een domme opmerking.
Ookal hangt de teugel aan onze kant miss los,
elke schildpad ziet echt wel dat je aan de andere kant kleine rukjes geeft...
Maar goed als jij maar blij bent dat je pony 'aan de teugel' is joh
Maar je geeft geen harde rukjes.