[TI] Het jaar goed begonnen :(

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trice

Re: Het jaar goed begonnen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 15:27

Blij dat je er weg bent zeg!
Maar eigenlijk is het toch wél een goed begin? Je zit nu op een stal waar ze nu al om Noa geven!

Veel beterschap voor Noa!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 15:57

phoe, wat een pech zo aan het begin v/h jaar, kan me wel een beetje voorstellen dat je niet alle stallen gecheckt had, was toch de bedoeling dat ze lekker op het land ging, wel zeker een echte lummel die man, zijn eigen pony's op het mooie land en jou arme drachtige dame in de blub zetten Boos!

gelukkig heb je nu een lekker plekkie voor haar, veel succes op je nieuwe stal.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 16:18

He wat een naar begin zeg!
Gelukkig heb je nou een beter plekje, en gaat het goed met Noa! Geef haar maar een dikke knuffel Ach gut

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:42

He bianca, dat is inderdaad geen fijn begin zeg Boos!
Gelukkig staat ze nu stukken beter, sterkte voor je mooie dametje! Ach gut

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 18:05

Tinkermuts schreef:
phoe, wat een pech zo aan het begin v/h jaar, kan me wel een beetje voorstellen dat je niet alle stallen gecheckt had, was toch de bedoeling dat ze lekker op het land ging, wel zeker een echte lummel die man, zijn eigen pony's op het mooie land en jou arme drachtige dame in de blub zetten Boos!

gelukkig heb je nu een lekker plekkie voor haar, veel succes op je nieuwe stal.

Ja en dan nog met die open wond, je gaat een paard met een open wond toch niet in de blubber zetten Boos! ik kan me er nog kwaad om maken als ik er aan denk.

Net nog bij haar geweest, het gaat wel goed hoor. Ik heb de wond met betadine oplossing gespoeld en er kwam niet zoveel vuil uit. Goed uitgeknepen (brrr is een eng idee hoor) maar Noa deed het niks, ze stond gewoon te kijken naar de andere paardjes die bij het hek stonden om haar te bewonderen (de eerste keer dat ze haar zagen). Daarna ging ze haar stal weer in, ik had alles uitgemest, ging snel zeg in 10 minuten tijd, ze maakt er wel een zooi van met haar hooi. Mevrouw vermengt dat helemaal met haar stro om kuil te zoeken. Dus elke keer moet ik ook een zooi hooi weggooien omdat ze er dan op geplast heeft. Maar ja dat is niet anders, ben al blij dat ze er nu zo rustig bij staat. morgen ga ik weer voor het eerst rijden (eerst mijn eerste menles Haha! ) mijn nieuwe zadel gelijk uitproberen. We mogen alleen maar stappen maar dat maakt niet uit. Ze moet toch in beweging blijven...

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:48

Arme Noa Verdrietig
Niet echt een goed begin van het jaar nee
Vind haar zo dapper! Ach gut dat ze niet bijt schopt,slaat of wegloopt als ze die spuiten krijgt...

Ik ga haar morgen lekker knuffelen en uitgebreid poetsen...

Maar echt belachelijk van die eigenaar!! Boos! Boos!
Gelukkig staat ze nu op een veel betere stal Knipoog

Ben zo blij dat ik haar mag verzorgen Bianc Haha! Haha! (mocht ik al maar was nogal ver weg Clown )
Vind het lief dat je haar dichterbij heb gezet Lovers

Knuffff

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:14

Hoe is het nu met Noa..? Gaat het al beter met haar wond..?

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:37

Ja, het gaat al wat beter Lachen komt nog wel geel spul uit na het stappen...maar het komt wel goed Ja

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:21

Oké gelukkig maar.. Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 20:29

bianca, misschien kun je wat hooinetten in d'r stalletje ophangen?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 21:25

dat is wel een goed idee van je Pellie. Ze heeft dan ook wat meer te doen. Ik heb wel zo'n jolly bal in haar stal liggen maar dat vond ze 2 tellen leuk om erin te bijten en aangezien het niet eetbaar was... vond ze het niet leuk meer en heeft ze het in de hoek geschopt.

Ik heb 1 hooinet in mijn trailer hangen, die kan ik wel ophangen en dan ga ik er nog 1 bijkopen. Ik zat ook aan zo'n snoepbal te denken, maar ik denk dat ze dan teveel snoepjes gaat eten. Liever hooi dan maar! En nog een liksteen... goh weer naar de paardenwinkel morgen Lachen

keresa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:27

Bianca

succes met Noa en dat ze maar weer snel de oude mag zijn

groetjes

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:07

Biancaa schreef:
dat is wel een goed idee van je Pellie. Ze heeft dan ook wat meer te doen. Ik heb wel zo'n jolly bal in haar stal liggen maar dat vond ze 2 tellen leuk om erin te bijten en aangezien het niet eetbaar was... vond ze het niet leuk meer en heeft ze het in de hoek geschopt.

Ik heb 1 hooinet in mijn trailer hangen, die kan ik wel ophangen en dan ga ik er nog 1 bijkopen. Ik zat ook aan zo'n snoepbal te denken, maar ik denk dat ze dan teveel snoepjes gaat eten. Liever hooi dan maar! En nog een liksteen... goh weer naar de paardenwinkel morgen Lachen

Ik wil mee Clown
Ik kom nooit in de paardenwinkel omdat ik geld-loos ben Nagelbijten / Gniffelen

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:34

ik heb zo'n likit ding en daar komen ze hier dus echt niet aan: hangt helemaal te bestoffen Rolleyes

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 21:13

De likit vindt Noa inderdaad ook niks. We hadden een keer zo'n ding voor een ander paard. We dachten dat we Noa er ook een plezier mee deden, nou zelfs na het in haar mond te hebben gedaan, spuugde ze het nog uit hihihi. Ik wil de himalaya steen kopen, misschien dat het iets voor haar is (en anders heb ik weer 9,95 euro verspild Tong uitsteken )

De hooinet doet al zijn werk, ze begon er gelijk driftig aan te knabbelen. IK ben nog neit naar de paarden winkel geweest hoor, had vandaag een bezoek aan de DA voor mijn hond en kat (allebei inenten en oogcontrole) Heb mijn kast opgehaald en in elkaar gezet (grrrr past mijn zadel er net niet in Rolleyes ) stal uitgemestm, Noa haar wond verzorgt en haar de anti biotica gegeven, vanaf morgen krijgt ze nog maar 1 keer per dag. De wond zag er redelijk uit, kwam wel geen troep uit, maar ik had het gevoel dat er meer huid had losgelaten. Ik kon nu namelijk de betadinespuit zelfs naar onder doen en dat was eerst niwt zo. Nu was het al donker dus ik zag niet veel meer, dus morgen overdag maar even kijken. Verder vond ik het niet veel verbeterd, als dit maandag nog zo is, dan bel ik de DA weer (leuk altijd zo'n weekend ertussen).

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 21:56

Balen zeg dat het zadel er net niet inpast!
Mooi dat ze der hooinet wel leuk vind Haha!
Alles goedgegaan met je hondjes en de kat bij de DA?

Khoop dat je het verkeerd gezien heb bij Noa Clown anders is het niet goed Boos!
Maar ja er komt iig geen spul meer uit Lachen

Hoe ging het trouwens met de hoefmid Lachen ?