Bedoel dat ze zwart is en een schatje ....
lekker duidelijk weer he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sjanetje schreef:Megantjuh, Mooi paardtje heb je zeg![]()
Denk dat ik mij keuze voor Kasparow wordt, maar Oscar had ik al van gehoord van wat mensen..
Bij mij paardtje moet haar draf wat ruimer, en haar galop is juist goed. ... Idd, hou zelf ook wel van een chique paardtje![]()
bedankt voor je reactie !!!
zou dat misschien ook lekkerder zijn ..
lieverd is het ..
sjanetje schreef:Megantjuh, Mooi paardtje heb je zeg![]()
Denk dat ik mij keuze voor Kasparow wordt, maar Oscar had ik al van gehoord van wat mensen..
Bij mij paardtje moet haar draf wat ruimer, en haar galop is juist goed. ... Idd, hou zelf ook wel van een chique paardtje![]()
bedankt voor je reactie !!!
sjanetje schreef:Hoi,
Dit jaar wil ik mij EV laten dekken..
Wil er wel een goede dressuur hengst op hebben, want rijd alleen dressuur !
Mij merrie, is helemaal zwart, verder een schatje van een paard!
Hoor graag jullie advies !!
Groetjes !!

sjanetje schreef:De stal waar Kas staat zijn ze er weer erg positief over, die zeggen juist dat de goed fokt bij volbloeden en geen heet hoofdjes meegeeft.. !
, ik lees hier altijd dat de hengst overal bij past. Heb je je wel bedacht in welk stamboek je het veulen dan wil inschrijven bij die combinatie en wat de kosten zijn als je het b.v. bij het Trakehner Verband inschrijft, dan moet je namelijk ook flink dokken om de moeder geregistreerd te krijgen.
, ik lees hier altijd dat de hengst overal bij past. Heb je je wel bedacht in welk stamboek je het veulen dan wil inschrijven bij die combinatie en wat de kosten zijn als je het b.v. bij het Trakehner Verband inschrijft, dan moet je namelijk ook flink dokken om de moeder geregistreerd te krijgen.
Dat je die dingen uit je verleden steeds maar weer moet uitspugen hier of waar ook is onderhand meer dan irritant aan het worden. Het blijft eeuwig jammer dat je alles wat je van paarden weet (en dat is veel, heel veel) altijd maar weer ter negatieve weet aan te wenden. >Back on Topic< kan ik je zeggen dat ik op foto's en live heb gezien dat Kasparow het erg goed doet op Volbloed merries. Afgelopen jaar zijn er weer meer uit Volbloeden geboren en die zijn stuk voor stuk extreem hoog opgenomen in diverse stamboeken (Trakehner, NRPS en KWPN). In Duitsland (tegen de Poolse grens aan, weet de plaats niet meer) is er een merrieveulen van Kasparow in het Trakehner Stamboek uit een Engels Volbloed merrie opgenomen met 59.5 punt. Jij kan dan nog wel herinneren dat dat erg hoog is.Megantjuh schreef:Even terzijde,
Ik zie dat je nu al 3x (wellicht al meerdere keren, die ik gemist heb) een topic met deze vraag heb geopent. Blijf je nu om de 2 a 3maanden een topic openen met weer dezelfde vraag en wederom weer dezelfde antwoorden?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=670413&hilit=oscar
buitenlust schreef:He joh, wat een dame!!!
Daar kom je mee binnen, dat is er een waar ik naar zou gaan kijken als ze te koop stond en ik zelf niks had.