dat went vanzelf inderdaad
veel plezier met je nieuwe aanwinst provinciegenoot!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het komt vast wel goed tussen je haf en haar, en wat leuk dat je vriend met d'r gaat mennen! Ga je haar ook laten berijden of dat niet? [***] schreef:Of aan mij?!

Dan kan ze nl. in principe terug naar de fokkerij. En ik ga er alles aan doen natuurlijk om het te laten slagen
Misschien blifjt het bij 1 keer, ze is pas 3 jaar dus dat wordt wel gewoon vasthouden. Ik ga haar denk ik wel zelf een beetje inrijden, ik ben maar 1.65 en zij 1.02 dus dat kan net. Dan kan ik de hulpen e.d eerst een beetje aanleren. Sjen schreef:Nee ze wordt niet verkochtDan kan ze nl. in principe terug naar de fokkerij. En ik ga er alles aan doen natuurlijk om het te laten slagen
![]()
@ ikbenMarije: ja er komt een dochtertje van vrienden van ons op rond hobbelenMisschien blifjt het bij 1 keer, ze is pas 3 jaar dus dat wordt wel gewoon vasthouden. Ik ga haar denk ik wel zelf een beetje inrijden, ik ben maar 1.65 en zij 1.02 dus dat kan net. Dan kan ik de hulpen e.d eerst een beetje aanleren.
Sjen schreef:Ah, ik snap de verwarring, maar dat meisje dat komt rijden is 3 jaar! Vandaar dat ik ook zei dat ze vastgehouden zal moeten worden, daar bedoelde ik dus dat meisje mee
leuk zo'n klein meisje ook

heb der even geaaid zo netjes door het hek,, wat een lekker pluisje is het