Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

akerna schreef:devon het zou aan mn rijstijl kunnen liggen misschien ja. (heb soms wel teveel druk, ben bezig dit af te leren) maar hij doet t dus ook zonder bit en zelfs zonder dat ik erop zit en hij niks om heeft enz. laat iig het een en ander nakijken. dan maar ff duur maandjes nu maar goed
Pellie schreef:je moet het dan echt zien als een uiting van iets wat het paard dwars zit?

akerna schreef:zit beetje met probleem.Quinto is enorm met zijn hoofd aan het schudden op het moment. voornamleijk met rijden maar ook wel gewoon. heb al gekeken of het aan het bit lag ofzo. heb met een halster gestapt en zelfs zonder halster gestapt (dat ie helemaal niks omhad) maar hij bleef schudden... ook zonder zadel doet ie het een aan de hand (of als ie stilstaat. ik weet niet waar et aan kan liggen. wordt er beetje hopeloos van. jullie misschien een idee? 2 stalgenootjes van mij dachten dat ie iets in zijn oren zou kunnen hebben wat krievbelt ofzo. maar ik kan niet echt wat vinden..