Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

marjolein88 schreef:yes! onze hengst is ook door! De palomino Don Carino du Bois
amazingstar schreef:marjolein88 schreef:yes! onze hengst is ook door! De palomino Don Carino du Bois
ik vond Wup iig zeker de beste uit de groep van onder het zadel
hey zat jij niet op de tribune met nog een meisje en metmzo'n meneer aan het praten die voor je zat (je stond met camera foto's te maken van de palomino hengst!) als jij het was

fresco schreef:marjolein88 schreef:yes! onze hengst is ook door! De palomino Don Carino du Bois
gefeliciteerd Marjolein!!
petraaken schreef:oja nog een vraag. Er is een zoon van San Remo door. Over Welke San Remo gaat? De AES gekeurde schimmelhengst San Remo, de KWPN gekeurde San Remo of de in Duitsland gekeurde San Remo?
Ik ga dus duimen met de showdag
weule schreef:Volgens mij was het een zoon van de San Remo waar Edward op rijdt...dus de KWPN'er. er was ook nog een ferro X contango door...

petraaken schreef:Hé toch nog iemand die het weet. Dat vond ik nu vervelend aan de lijst met de hengsten die deelnemen aan de keuring. Het NRPS plaatste geen pedigree's meer op de website.
gomir schreef:petraaken schreef:Hé toch nog iemand die het weet. Dat vond ik nu vervelend aan de lijst met de hengsten die deelnemen aan de keuring. Het NRPS plaatste geen pedigree's meer op de website.
Volgens mij zijn alle tweede bezichtiging-hengsten op paardenfokken ingevoerd. Kwam er iig een heel stel tegen bij toeval.

gomir schreef:petraaken schreef:Hé toch nog iemand die het weet. Dat vond ik nu vervelend aan de lijst met de hengsten die deelnemen aan de keuring. Het NRPS plaatste geen pedigree's meer op de website.
Volgens mij zijn alle tweede bezichtiging-hengsten op paardenfokken ingevoerd. Kwam er iig een heel stel tegen bij toeval.

Hij had het nog niet gezien.gabrycha schreef:Petraaken ik heb wel hensgtenboekje thuisgestuurd gekregen dus als je op zoek bent naar iets specifieks zoek ik t op.
Ik krijg mijn kaartjes en ik ga braaf opd e tribune zitten.![]()
Ben erg benieuwd naar een aantal ponys waaronder de inmiddels beroemde palomino van marjolein haha maar ook parino en newton. Diens volle broer maakte vorig jaar veel indruk maar is teruggetrokken.
Ook de carry gold x landor en o; brien ben ik erg benieuwd naar.