buik
achterhandals je goed kijkt, kun je van al die kleine stipjes verticale strepen maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
buik
achterhand
haha
. (oke, bij mijn hengst komt er ook wel iets wit te voorschijn, maar dat zijn een paar hele kleine oude littekentjes)
Dennis schreef:Van geschoren krijg je geen witte stippen. (oke, bij mijn hengst komt er ook wel iets wit te voorschijn, maar dat zijn een paar hele kleine oude littekentjes)
Ik weet niet hoe 'erg' het moet zijn om een pony Brindle te noemen, maar ik vind hem wel die richting op gaan.
xElienx schreef:een appaloosa met 1 stip is ook een appaloosa
Quarterh0rse schreef:.... Waarschijnlijk bedoelen jullie die
xElienx schreef:Quarterh0rse schreef:.... Waarschijnlijk bedoelen jullie die
???????
Quarterh0rse schreef:Scherps op bokt heeft ook een brindle paardje staan die dekt. Waarschijnlijk bedoelen jullie die
Quarterh0rse schreef:Dr is een paar keer in het topic voor bijgekomen over een hengst die dekt en een bericht dat er in omgeving rdam er eentje staat. Dat kan deze zijn
xElienx schreef:Quarterh0rse schreef:Dr is een paar keer in het topic voor bijgekomen over een hengst die dekt en een bericht dat er in omgeving rdam er eentje staat. Dat kan deze zijn
wat bedoel je met "deze"? want de pony van deze topic is die van een vriendin van mij.
die hengst van The Black Riders kende ik al.
Meavey schreef:Kleur is leuk maar het paardje zelf vind ik absoluut niets, bouw en type nee mij veel te veel fouten.
.