Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ja ik vind Don Schufro ook veelste duur!! Maar als je er geld voor wilt uitgeven is het natuurlijk een optie. En hij is natuurlijk vos en dan is de kans weer groot dat je idd een vos krijgt. veel succes verder met de moeilijke keuze. kiko schreef:Haar hals is iel, maar dat komt omdat ze daar net een half jaar onder het zadel is. Ze heeft nog niet echte bespiering. Maar dat komt vanzelf wel. De foto onder het zadel was toen ik haar 4 weken had.
Op deze foto's kun je niet zien dat ze een beetje bloederig hoofd heeft.
Mijn merrie mist het opwaarts in haar hals en ze heeft fijn beenwerk (dat is van Rubinstein)
Ik wil zoiezo een hengst met een goed achterbeen. Verder heb ik er nog niet zoveel verstand van waar ik op moet letten. Heb altijd een ruin gehad en dus nooit zo mee bezig gehouden.

amaze schreef:Sorry hoor maar ik ben het helemaal niet met je eens dat het een bloedbeestje is .Ik zou een hengst uitzoeken met uitstraling .
Haar beenwerk vind ik ook wat fijn en ze heeft(voor zover ik kan zien) lage verzenen.
Persoonlijk denk ik dat een jonge Sandro hit weleens een goede keuze zou kunnen zijn .
Success met je zoektocht !
, maar soms moet je concessies doen he ?)

amaze schreef:Zelf vind ik Oscar wat "grof ",dan zou ik eerder voor zijn zoon Uphill gaan
@janderegela "Exterieurmatig vind ik Obelisk er goed op passen en hij fokt geen vossen"
Als je een paard met een lelijk hoofd wilt moet je Obelisk gebruiken ..