Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
biancailona schreef:we laten nu een stukje door haar zwart lopen, daar mag ze dan in blijven. Op stal kan wel maar laatst was ze zo bezweet van zich druk maken. Ging droog de stal op. Was rondjes aan het lopen in de stal helemaal bezweet, toen hebben we haar buiten gezet toen stond ze weer rustig en binnen een half uur niet meer bezweet. Dus stal geen optie, vindt ze helemaal niet leuk.
Zodra er geen gras meer staat voeren we haar kuilgras bij zodat ze toch iets krijgt naast het handje mineralen.
Groetjes bianca
De mijne loopt er ook zo bij, en ze doet het er pirma op. Ik voer ook mineralen bij. Je kan bijvoorbeeld een himalaya steen of mineralenblok aan het hek hangen aan een touwtje. Hebben ze wat te doen, en het is ook meteen gezond.
Zijn niet de mooiste foto's maar zo ziet ze er nu uit.
welmoedz schreef:is het misschien een idee om haar in de paddock te zetten met een paardje zodat ze toch naar buiten kan? met af en toe een pluk hooi erbij? en dan s'nacht's gewoon op stal en voldoende beweging.
dat heeft bij het paard van mijn vriendin super geholpen!
edit ik zie net dat je geen paddock hebt.
je kan gewoon een stukje wei afzetten waar bijna geen gras opstaat en haar daar gewoon laten lopen.
heb liever een vrolijk paard dan een saggie

) en het is al 2 cm minder
. quintolover schreef:Ze kan gewoon op het gras blijven staan.
Maar gewoon voldoende beweging geven tot ze zweet.
Het gras zit nu niks in dus waarschijnlijk krijgt ze bij gevoerd?
Naja het gras is niet gevaarlijk nu en voer anders gewoon alleen
ruwvoer bij geen bix of muesli ofzo.
.
samen op dieet