EEn haflingertje Erbij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MelOdYs_Star

Re: EEn haflingertje Erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:10

sjorsie schreef:
wat maakt dat nou weer uit,

Nee dat maakt niets uit, en dus daarom schreef ik erbij '' niet dat het mij iets uitmaakt'''. Het was ook in een vragende vorm, wat wil zeggen ; dat het iets was wat ik niet zeker wist. Even goed lezen voor je op die manier reageerd oke. Overigens bedoel ik dit niet kwaad hoor.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:17

MelOdYs_Star schreef:
sjorsie schreef:
wat maakt dat nou weer uit,

Nee dat maakt niets uit, en dus daarom schreef ik erbij '' niet dat het mij iets uitmaakt'''. Het was ook in een vragende vorm, wat wil zeggen ; dat het iets was wat ik niet zeker wist. Even goed lezen voor je op die manier reageerd oke. Overigens bedoel ik dit niet kwaad hoor.

als het je niets uitmaakt waarom zet je het dan neer en als je geen reactie wilt moet je het helemaal niet neerzetten, maar laten we het ontopic houden

Jill je hebt een lief en leuk paardje aan Mary Haha!, misschien heeft Hackie (= Joyce)hier op bokt wel een leuke foto van Mary die je in je profiel kan zetten.

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:30

nou jullie reageren helemaal niet lief! ze is pas 10 hoor, hoe moet zij nou weten hoe een forum werkt!
welkom hier hoor meid, en leuk dat je een paardje erbij hebt!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 08:06

Iemand van 10 kan ook gewoon de regels netjes doorlezen en een wat inhoudelijker topic openen Lachen

Hier een slotje.