Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tinkermuts schreef:haha, erg he, wil altijd zoveel zeggen in 1 keer, zo praat ik ook ghehehe
,Gewoon een gezellige kletskous !
?
Chakotay is echt zo'n braaf, mooi en stoer paard
naderhand met mijn broer en zijn 2 kids nog even naar zijn collega gegaan (de man op Chakotay) en toen mochten die frutsels ook op t paard
Ik zal de foto's snel op internet zetten. Was iig helemaal geweldig.
. Komen later wel online, moet nu snel plassen dan zelf even snel nassen, hondje laten nassen en dan haasten naar les! PFfff oftewel ik heb HAAST! hihi
Alles mooi kunnen zien. De springcaroussel had ik namelijk gemist, omdat deze kleine uk achter een heleboel grote mensen stond
afijn volgende keer beter
Je ziet dan wel die reflecterende hesjes wel
Was erg gezellie, ik ben dus 2 keer geweest. Die kleine kids van mij vonden het helemaal geweldig en wilden dus 's avonds weer. Daar heb ik eindelijk Saskia ontmoet, dat was erg leuk. Chakotay had ik 's middags al gezien maar die moest 's avonds toch nog een keer bewonderd worden. Hij was wel erg moe na al die drukte, hij was al de hele dag in de weer, maar bvolgens mij vond hij het wel geweldig om allemaal te doen! Foto's komen er aan 
Link: http://www.mijnalbum.nl/Album=GUAVFVHS

. Heb dus fillumpies met licht kunnen maken (komen nog online...druk!). 

Tinkermuts schreef:jeuuuu, wat ben ik trots op mijn peerd, had hem ook nog niet in een demo gezien, vorige demo's waren overdags en dat lukt gewoon niet met mijn werk om er heen te gaan.
ik vond het supergaaf dat er bokkers waren die echt ook voor Chuckie kwamen, rest was ook erg gaaf, ben vooral altijd erg onder de indruk v/h pakwerken.
ze stonden op een gegeven moment bijna naast hem te schieten en gewoon niet reageren he, en ook superbraaf tussen de andere paarden in, niet eens patsen gewoon werk voor hem.
na de avonddemo was hij het echt superzat en knorrig, hij wilde alleen nog maar eten en rusten, hij was ook al vanaf 9 uur op de been en dat tot s'avonds, hij was rond 1 uur s;nachts weer in zijn stalletje.
heb ook nog ff erop gezeten met zijn paukentenue aan, was raar, net of ik op andermans paard zat, hoorde ook veel mensen, ooohhhh dat is een gaaf paard, kon het ook niet laten om soms te zeggen, dies van mijn hihi
enne... natuurlijk moet je dan af en toe even zeggen dat ie van jou is!!!
Gelijk heb je!!! Cayusejuhh schreef:jammer dat ik er niet was
moest de paarden doen en fitnesse![]()
Tis bij mij om de hoek nman
rijd er zo vaak langs..afijn volgende keer beter