Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tamary schreef:Vragen die je eigenlijk eerst moet stellen :
wat wil je aan de merrie verbeteren?
En wil je het veulen houden?
Wil je het veulen als opvolger voor je merrie?
En wil je perse een haflingerhengst als vader?
Misschien is een kruising met bv een gangenhengst een interessant idee?
Natural_K schreef:Hoe kom je er bij dat ik een recreatie ruiter ben? ik rijd wedstrijden.... ik zal me verder niet bemoeien met dit toptic... ik ben het niet met jullie eens en daarom (volgens jullie kennelijk) heb ik er geen verstand van..... jammer, er word om je mening gevraagt. ik geef mijn mening en die word niet gerespecteerd..
ik blijf erbij dat ik notaris een mooie en lieve hengst vind die werklustige kinderen geeft.

Pauk schreef:De rede dat jou verzorgmerrie met Stratego is gedekt omdat ze al een merrieveulen van allacher erbij had. Omdat ze over wilde gaan naar een andere hengst is toen Stratego gekozen
Mystica schreef:Natural_K schreef:Hoe kom je er bij dat ik een recreatie ruiter ben? ik rijd wedstrijden.... ik zal me verder niet bemoeien met dit toptic... ik ben het niet met jullie eens en daarom (volgens jullie kennelijk) heb ik er geen verstand van..... jammer, er word om je mening gevraagt. ik geef mijn mening en die word niet gerespecteerd..
ik blijf erbij dat ik notaris een mooie en lieve hengst vind die werklustige kinderen geeft.
Ik heb wel gezegd dat je je eerst eens moet gaan verdiepen in de types
Notaris is idd een mooie en lieve hengst. Ben ik helemaal met je eens, maar eerlijk is eerlijk. Ik heb al in jaren geen keuringspaarden van hem gezien.

Natural_K schreef:Jammer dat jullie mij meteen de gond in proberen ter stampen puur omdat ik wat tegen gas geeft en jullie het niet met mij eens zijn. Ik ga mij ook niet verantwoorden tegen over de mensen die dat nodig vinden. ik vind het pure verkloting van het RAS dat er steeds luxere haflingers komen.. als je een luxe rijpony wilt waarom neem je dan een haf? die horen wat robuster. (bergpaardjes?!) er zijn genoeg rijpony's met palomino kleur hoor! maar goed dit gaat wel erg off toptic.. suc6 met het zoeken van een hengst

Olifant schreef:Strizzi van de Heksenketel
Olifant schreef:Strizzi van de Heksenketel