Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lizzykizzx schreef:Ik vindt dat het ligt aan de bouw en de schofthoogte.Vroeger heb ik twee mini shetlanders ingereden.Ik was toen 10 jaar,1.38 en ik woog 24 kilo.En de shetjes waren 85 en 90 centimeter.Maar de eigenaar vond dat ik er nog prima oppaste!
Ik heb nu sinds twee dagen een eigen shetlander.Ik heb er welleens op gereden,en of ik het nu nog steeds ga doen weet ik niet,ik ben nu 1.55 hoog en ik weeg 34 kilo.Mijn shetlander is 1.06 tot 1.10 hoog.Ik weet het niet precies,maar als ik erop ging zitten was hij wel gewoon snel enzo...
lisenpip schreef:een shet van 115???? laat me niet lachen haha of nu lach ik toch! ( niet gemeen bedoelt hoor als grapje ) het is vast geen echte shetlander maar een kruising foto is niet goed gelukt kan je opnieuw doen?
Lizzykizzx schreef:Ik vindt dat het ligt aan de bouw en de schofthoogte.Vroeger heb ik twee mini shetlanders ingereden.Ik was toen 10 jaar,1.38 en ik woog 24 kilo.En de shetjes waren 85 en 90 centimeter.Maar de eigenaar vond dat ik er nog prima oppaste!
Ik heb nu sinds twee dagen een eigen shetlander.Ik heb er welleens op gereden,en of ik het nu nog steeds ga doen weet ik niet,ik ben nu 1.55 hoog en ik weeg 34 kilo.Mijn shetlander is 1.06 tot 1.10 hoog.Ik weet het niet precies,maar als ik erop ging zitten was hij wel gewoon snel enzo...
lisenpip schreef:nee hoor want een shetlander van 110 is officeel al geen echte shetlander meer. zijn allemaal door gefokt! maar zijn niet meer de ECHTE shetlander van het wilde
Niet elke pony onder de 1.10m is een shetlander. Shetlanders ingeschreven bij het shetlanderstamboek zijn zelfs niet groter dan 1.07m. Maar ik ken een shetlander waarvan beide ouders ingeschreven staan bij het stamboek en hijzelf is 1.13,5m en toch écht een shetlander alleen wordt hij niet in het stamboek ingeschreven omdat hij uit de maat is gegroeid.