Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn paardje is dan ook een Tinker
Het is een heerlijk knuffelbeest met een eigen willetje maar ze vertrouwt je voledig en is een echt allemansvriend! 

( die heeft ze niet voor niets
)

), prachtige kleur, niet te groot en lekker stevig. 

Marjolein_18 schreef:Friezen. Om hun karakter en hun werkwilligheid! Ik heb zelf een Friese merrie en wil nooit meer anders!
KsVrPy schreef:Tinker!
Ik heb een Tinker omdat: Ze zijn gewoon UberMooi, cool in de kop, het zijn gewoon heerlijke beesten!Mijn paardje is dan ook een Tinker
Het is een heerlijk knuffelbeest met een eigen willetje maar ze vertrouwt je voledig en is een echt allemansvriend!
Toen ze nog drachtig was...
Haar hoofd...
Haar neus, zie je het hartje?( die heeft ze niet voor niets
)
KsVrPy schreef:Tinker!
Ik heb een Tinker omdat: Ze zijn gewoon UberMooi, cool in de kop, het zijn gewoon heerlijke beesten!Mijn paardje is dan ook een Tinker
Toen ze nog drachtig was...
Haar hoofd...
Haar neus, zie je het hartje?( die heeft ze niet voor niets
)
.
.
Twistie_Laan schreef:Shetlanders
ja , kvind ze hebben voor mij de perfecte maat , je kunt eroverheen kijken, en ze zijn niet te laag zodat je er ook wat mee kunt doen:P
grof en robuust gebouwd, dikke vacht in de winter, lief, veel behang![]()
leergierig, slim , ondeugend, goed voor bijna elke tak van de ruitersport en bijna alle kleuren mogelijk
En ze zijn goed in elke tak en in alle kleuren

Fyenna schreef:By the way, fotoverzameltopics mogen toch niet?
Wij hebben er 1 en die gaat ook nooit meer weg. Een erg lief karakter, mooi gitzwart, mooi behang enzo. En ook een tikkeltje ondeugend (dat hoort erbij)