Onze merrie heeft haar veulen vanochtend verworpen!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tjhaa

Re: Onze merrie heeft haar veulen vanochtend verworpen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 12:30

oef dat is behoorlijk balen.
sterkte de mee

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:01

Heel veel sterkte, ik weet hoe het is, vorig jaar heeft mijn merrie ook verworpen, en dit jaar stond ze op het punt om te verwerpen.

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 21:22

We hebben dit aangespannen bij de vliegbasis bij ons, en we krijgen nu waarschijnlijk 2/3 van de waarde van het veulen terug betaald! Het is in ieder geval beter als niets, want het gaat om behoorlijk wat geld... Maar daar krijg je natuurlijk niet het veulen mee terug. Maar ik kan melden dat de merrie het goed maakt en nergens last van heeft.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 20:17

dat is best goed nieuws! Ook super dat het goed gaat met de merrie!

anssjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 20:37

Wij wonen ook naast een vliegveld. Hier komen elke dag F-16 over,de kans dat dat de reden is van het verwerpen is dus redelijk groot. Laast waren ze bij ons aan het oefenen met demo vliegen,,,stunten en dan heel laag vliegen. Toen hadder er twee koeien verworpen.

Vorig jaar hadden we een paar paarden met wonden en andere blessures omdat ze gek geworden waren van de vliegtuigen omdat ze zo nodig een vliegshow moesten laten zien boven ons huis,we hebben toen wel een schade vergoeding gehad. Nu bellen ze voortaan op als ze gaan vliegen,,,dat we aub de paarden rustig moeten houden,,,als of mijn paarden rustig blijven als ik zeg dat het maar een vliegtuig is.

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 20:40

@ anssjuh... Ja heel veel mensen geloven niet dat dit, zoiets veroorzaken kan... maar vorig jaar gebeurde het ook al. En de f-16's waren zo bezig dat ze precies vlak boven onze weides, in een keer recht omhoog afvuurden en weg schoten, hoe ze dat dan ook noemen... En dat gaat er écht hard aan toe...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:44

Achjeetje, net ook al zo'n topic.
Mijn merrie is ook in April uitgerekend, wat een nachtmerrie :/

MartineOsuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:11

anssjuh schreef:
Wij wonen ook naast een vliegveld. Hier komen elke dag F-16 over,de kans dat dat de reden is van het verwerpen is dus redelijk groot. Laast waren ze bij ons aan het oefenen met demo vliegen,,,stunten en dan heel laag vliegen. Toen hadder er twee koeien verworpen.

Vorig jaar hadden we een paar paarden met wonden en andere blessures omdat ze gek geworden waren van de vliegtuigen omdat ze zo nodig een vliegshow moesten laten zien boven ons huis,we hebben toen wel een schade vergoeding gehad. Nu bellen ze voortaan op als ze gaan vliegen,,,dat we aub de paarden rustig moeten houden,,,als of mijn paarden rustig blijven als ik zeg dat het maar een vliegtuig is.

en het "leuke" is dat deze "shows" worden betaald met jou belasting centen.