Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Babeth schreef:Hier de foto's.
We weten nu met 100% zekerheid dat het dè dekhengst is. (oké, ex-dekhengst)
De eigenaar is helemaal in love met zijn paardje haha.
Hij is vandaag voor het eerst met de andere paarden naar buiten gegaan en dat ging super. Hij was ook makkelijk weer te pakken.
Wat ik bedoelde met 5 man meewerken: er zijn nog 5 mensen die met dit paard aan de slag gaan.
Over dat ik zei van die penny's had ik verkeerd begrepen. Ik had andere mensen in mijn hoofd. Maar de eigenaar heeft besloten dat hij dat niet doet. Alleen ik en zijn zoon en de vriendin van de zoon mogen ermee aan de slag. Later kijken we wel verder. Ik rijd hem tot het Z2 en dan kijken we wat er verder mee gaat gebeuren. Waarschijnlijk als we dit gaan halen krijgt hij daarna pensioen.
Maar goed, hier de foto's: (Kwaliteit is slecht, ze zijn met de telefoon gemaakt en heb alleen foto's van zijn hoofdje.)
Morgen maak ik even foto's van hem helemaal.
Misschien ligt het aan mij, maar zo werkt dat toch niet.... descob schreef:Hoe kun je nou zeggen dat je een paard tot het Z2 rijdt, als je het paard nog niet kent?Misschien ligt het aan mij, maar zo werkt dat toch niet....
barrye schreef:Ik denk dat het in dit geval ook wel iets anders is.
De heer Veldhoen ( de eigenaar van de Ceres -fokkerij) was al sinds enkele jaren niet zo gezond meer, inmidels is hij overleden. En zijn vrouw al enkele jaren eerder.
Daarom heeft men zijn Cobs van lieverlee moeten verkopen.
, en commando is daar nog altijd (gaat ook nooit weg) 
LadyF schreef:descob schreef:Hoe kun je nou zeggen dat je een paard tot het Z2 rijdt, als je het paard nog niet kent?Misschien ligt het aan mij, maar zo werkt dat toch niet....
Dat is naar mijn idee ook een beetje te vlug gezegt. Je weet niet wat hij überhaubt gelopen heeft en voor een 16-jarige wordt het zowiezo moeilijker. Ik denk dat je dat gewoon niet meer lukt.
leonietje schreef:Ik heb het ook gelezen en mijn eerste gedachte was " nou die heeft wel erg veel vertrouwen in zichzelf en een paard die ze amper kent." maar dat neemt niet weg dat ik je dat van harte gun.
Weet je wel wat dit paard ooit heeft gelopen ?

Babeth schreef:Als je nou even een stukje terug leest zie je de uitleg.
Het paard heeft M2 gelopen op de wedstrijden en was Z onder het zadel. (In training.)
Babeth schreef:leonietje schreef:Ik heb het ook gelezen en mijn eerste gedachte was " nou die heeft wel erg veel vertrouwen in zichzelf en een paard die ze amper kent." maar dat neemt niet weg dat ik je dat van harte gun.
Als je nou even een stukje terug leest zie je de uitleg.
Het paard heeft M2 gelopen op de wedstrijden en was Z onder het zadel. (In training.)
Babeth schreef:leonietje schreef:Ik heb het ook gelezen en mijn eerste gedachte was " nou die heeft wel erg veel vertrouwen in zichzelf en een paard die ze amper kent." maar dat neemt niet weg dat ik je dat van harte gun.
Als je nou even een stukje terug leest zie je de uitleg.
zover was ik alleen nog niet op dat moment !