Informatie gezocht over Glendale nakomelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jola

Re: Informatie gezocht over Glendale nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:05

Even een stipje, heb zelf ook een ruin van Glendale maar zit nu op mijn werk en heb geen tijd om de rest te lezen. Vanavond thuis even doen Haha!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 23:19

Ik heb een te klein gebleven Glendale gehad (1.56m) . Kon fantastisch bewegen, wat hij hoogstwaarschijnlijk niet doorgekregen heeft van Glendale, maar van Vanitas (mv, v.Pretendent). Wel een verschrikkelijk lui ding. Ben nooit weer zo'n lui beest tegengekomen. Maar dat van het struikelen, daar kan ik je dus niet mee helpen...

simplyberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:50

Ik heb ook een glendale gehad. Hij heette larry (vond ik zelf beetje stomme naam, dus heb hem liberty genoemd). Echt een super mooi dier om te zien. Zwartbruin, mooi rond, machotype om te zien. Maar lui, dat wil je niet weten. Ik ben L2 met hem geworden, maar heb er niet meer uitgekregen. Hij was gewoon niet vooruit te branden. Mijn moeder noemde hem altijd een WW-er met zijn handen in zijn zakken.
Hij was altijd goed gezond. Tot hij een keer koliek kreeg, toen is ie geopereerd. Hij bleek een slag in zijn darmen te hebben. Helaas is hij driekwart jaar later aan hetzelfde overleden. Verdrietig

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 01:41

Ik heb zelf geen Geldale gehad maar een halfbroer van mijn merrie was van Glendale.

Ik heb gesproken met diegene die hem had en wat hij aangaf was dat het een zeer fijn paard was maar niet verder zou komen dan de Z2 waar hij in liep.

Paard is blijkbaar fijn verkocht maar dus geen topper.

De lijn van onze merrie heeft al wel wat fijne sportpaarden gegeven waarvan er op dit moment 2 op nationaal niveau zitten en er 1 daarvan komende zomer lichte tour gaat lopen dus de lijn geeft zeker paarden voor het zwaardere werk.