Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mexxuna schreef:Weten jullie ook wat van Simson?

joyce83 schreef:GekkeHenkie schreef:Nakomeling Wempire. SUPER betrouwbaar, vrolijk en nuchter. Wel erg voorwaarts. Heeel veel looplust!
Ja dat heb ik ook gemerkt helaas is dat voorwaartse erg jammer als ie niet te houden isVooral als je al niet graag op een erg pittig paardje durft. Maar vrolijk en nuchter wel altijd!!
? Pauk schreef:gina2003 schreef:Ik ben het met icequeen3 eens, de merrie geeft 70% van de eigenschappen door.
Mijn merrie lijkt ook het meeste op haar moeder, maar moet zeggen dat ze ook flink wat trekjes van haar vader heeft..
Ligt er beetje aan hoor..
Mijn 3jarige lijkt heel erg op haar vader.. Mijn veulen van dit jaar juist heel erg op de moeder.. (Beide zelfde moeder)
papa van me hafje icequeen3 schreef:
Het hoeft ook niet altijd... ik vind het aleen een beetje jammer dat iedereen het altijd maar over de vader heeft.. de moeder is minstens zo belangrijk!
Je kunt nog zo'n mooie en liefe hengst hebben... als je die op een draak van een merrie zet.. tja dan vraag je om problemen!